anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare optiune Max

Victor_7
Junior entuziast

Bună ziua.

Detin DOAR abonament voce și tocmai am activat opțiunea MAX. Cum fac sa si vizionez Max acum? Am primit un singur mail de confirmare care zice: Începe vizionarea.

Dau click pe "Începe vizionare" si ma duce la pagina de conectare Max cu 2 optiuni: intra in cont și Conectare prin intermediul furnizorului tău. La prima opțiune ma conectez la un cont creat dar nu am niciun abonament activ iar la a doua opțiune îmi cere sa introduc codul abonat Orange Home TV, numai ca eu nu am abonament orange home TV ci DOAR voce mobila. Cum ar trebui sa procedez pentru a putea totuși sa vizionez Max, având în vedere ca oricum voi facturat pentru minim o luna?

Mulțumesc. 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Accesează contul my Orange ce administrează numarul din browser și vezi daca iti apare ca în imagine

1000000319.jpg

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Accesează contul my Orange ce administrează numarul din browser și vezi daca iti apare ca în imagine

1000000319.jpg

 

Victor_7
Junior entuziast

Mulțumesc

 Nici nu știți cât am cautat chestia asta. Dar nici asta nu a mers din prima

 A trebuit sa dau pe "Creează contul" de vreo 3 ori pana a arătat ca abonamentul este activat.

MihaiC99
Junior entuziast

Bine că sa rezolvat.

O zi frumoasa!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Urmăreste cu  atenție ceea ce scrie aici .

Revino cu întrebări suplimentare, dacă este nevoie.

Dacă nu te descurci, ceri ajutorul prin Chat Djingo

alegând ,,transfer operator " sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Succes!