la 03-12-2024 01:18 AM - editat ultima oară la 03-12-2024 08:05 AM de DanielaH
Bună ziua.
Detin DOAR abonament voce și tocmai am activat opțiunea MAX. Cum fac sa si vizionez Max acum? Am primit un singur mail de confirmare care zice: Începe vizionarea.
Dau click pe "Începe vizionare" si ma duce la pagina de conectare Max cu 2 optiuni: intra in cont și Conectare prin intermediul furnizorului tău. La prima opțiune ma conectez la un cont creat dar nu am niciun abonament activ iar la a doua opțiune îmi cere sa introduc codul abonat Orange Home TV, numai ca eu nu am abonament orange home TV ci DOAR voce mobila. Cum ar trebui sa procedez pentru a putea totuși sa vizionez Max, având în vedere ca oricum voi facturat pentru minim o luna?
Mulțumesc.
la 03-12-2024 04:05 AM
Salut,
Accesează contul my Orange ce administrează numarul din browser și vezi daca iti apare ca în imagine
la 03-12-2024 04:05 AM
Salut,
Accesează contul my Orange ce administrează numarul din browser și vezi daca iti apare ca în imagine
la 03-12-2024 06:38 AM
Mulțumesc
Nici nu știți cât am cautat chestia asta. Dar nici asta nu a mers din prima
A trebuit sa dau pe "Creează contul" de vreo 3 ori pana a arătat ca abonamentul este activat.
la 03-12-2024 06:52 AM
Bine că sa rezolvat.
O zi frumoasa!
03-12-2024 06:24 AM - editat 03-12-2024 06:31 AM
Salutare!
Urmăreste cu atenție ceea ce scrie aici .
Revino cu întrebări suplimentare, dacă este nevoie.
Dacă nu te descurci, ceri ajutorul prin Chat Djingo
alegând ,,transfer operator " sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor