la 25-02-2023 08:40 AM
Bună dimineața Am reînnoit contractul la telefonie mobila și de atunci îmi apare ca număr indisponibil. Îmi puteți spune unde pot suna sa vorbesc cu un consultant direct?Am încercat dar doar robotul. Mulțumesc
25-02-2023 09:07 AM - editat 25-02-2023 09:08 AM
Salutare!
Poți suna la 300, apoi poți forma 1-1-1-0, chiar dacă îți va spune de oferte pentru servicii fixe și te va identifica Gia cu ultimele 6 cifre din CNP, sau să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
De aici ai și număr de înregistrare la sesizare în mod automat.
Baftă!
25-02-2023 09:07 AM - editat 25-02-2023 09:08 AM
Salutare!
Poți suna la 300, apoi poți forma 1-1-1-0, chiar dacă îți va spune de oferte pentru servicii fixe și te va identifica Gia cu ultimele 6 cifre din CNP, sau să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
De aici ai și număr de înregistrare la sesizare în mod automat.
Baftă!
la 25-02-2023 10:06 AM
Buna Ana,
Bine ai venit in Comunitate!
Unde anume iti apare numar indisponibil? In My Orange? Are vreun efect asupra posibilitatii de a folosi serviciile?
Pentru contact, poti incerca chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop. Pentru transfer operator, trebuie doar sa scrii “transfer operator”.
Peste weekend e program redus (9-18) pentru apelurile la 300. Deci daca nu ai facut-o deja, poti suna din nou acum, si dupa cum zicea si Vio, poti folosi ramura 1-1-1-0 pentru transfer la operator.
la 27-02-2023 09:17 AM
Ana, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor