la
07-11-2025
06:22 PM
- editat ultima oară la
10-11-2025
11:02 AM
de
AndreeaAC
Bună. Dacă vreau să cumpăr un telefon în rate la prelungirea abonamentului primesc următorul mesaj:
Ai atins valoarea maximă a ratei pentru achiziția produselor cu plata în rate pe factura Orange. Diferența se va regăsi în linia Avans, valoare ce trebuie achitată la livrare.
Specific că nu am alte rate iar perioada contractuală a expirat. A mai întâmpinat cineva problema? cum ați rezolvat?
Mulțumesc pentru un eventual răspuns.
la 07-11-2025 08:19 PM
Eu inteleg din mesaj ca pretul telefonului e mai mare decat suma pt care poti plati in rate, asa ca trebuie sa achiti un avans pt suma neacoperia de rate, care trebuie platit in momentul in carebti se livreaza telefonul. Banuiesc ca e un iPhone... De ex, pretul telefonului e 1000 de euro, dar pe contul tau poti fi creditata pt rate doar pt 800 de euro. Restul de 200 de euro trebuie platit cand primesti produsul, ca un avans. Cei 800 de euro vor fi impartiti in rate lunare egale.
07-11-2025 06:30 PM - editat 07-11-2025 06:30 PM
Salutare!
Da, am întâmpinat și le-am scris la adresa magazinonline@orange.ro sau am intrat pe chatul lor ( cel al magazinului online, parcă are program L-V între 10-20) și am fost ulterior contactat și am rezolvat.
Sper să reușești și tu!
la 07-11-2025 08:19 PM
Eu inteleg din mesaj ca pretul telefonului e mai mare decat suma pt care poti plati in rate, asa ca trebuie sa achiti un avans pt suma neacoperia de rate, care trebuie platit in momentul in carebti se livreaza telefonul. Banuiesc ca e un iPhone... De ex, pretul telefonului e 1000 de euro, dar pe contul tau poti fi creditata pt rate doar pt 800 de euro. Restul de 200 de euro trebuie platit cand primesti produsul, ca un avans. Cei 800 de euro vor fi impartiti in rate lunare egale.
08-11-2025 03:37 PM - editat 09-11-2025 09:05 AM
Buna @user_14809431
Iti recomand sa mergi intr-un magazin fizic. Si eu am intampinat ceva probleme la contractarea unui abonament cu telefon, in online, iar intr-un store am rezolvat totul foarte rapid, ba chiar mai mult, am luat un telefon fara niciun avans, pentru care in online aveam avans considerabil.
Zi cu soare!☀️
la 25-11-2025 12:14 PM
@user_14809431, ai reușit să achiziționezi telefonul?
la 25-11-2025 12:41 PM
Nu am reușit și nu mi-a rămas decât soluția de portare la alt operator.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor