la 07-04-2025 01:11 PM
Buna, nu pot adauga serviciul de internet in aplicatia MyOrange , cand introduc codul de abonat primesc eroare "Codul de abonat trebuie sa aiba 14 caractere" , codul meu de abonat este din 10 cifre. Asemenea si cu numarul de telefon.
Ce pot face?
07-04-2025 01:41 PM - editat 07-04-2025 01:43 PM
Salut, Alexandru!
Codul tău de abonat începe cu 0, deci ai servicii Orange, nu Orange (Orange Romania Communications). În acest caz trebuie să îți creezi un cont My Orange, nu My Orange Fix.
În link-ul postat mai sus de Mihai vei observa diferența dintre cele două.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 07-04-2025 01:16 PM
AlexandruT, bun venit in Comunitate!!!
Ai urmat pasii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or... ?
la 07-04-2025 01:22 PM
Absolut, mi-am facut cont, l am validat, singura problema este la adaugarea codului de client
la 07-04-2025 01:26 PM
la 07-04-2025 01:31 PM
Salut, nu inteleg intrebarea, cum vad tipul de client? Am televiziune si internet, atat pot spune
la 07-04-2025 01:36 PM
Contractul il ai? Ce scrie acolo: Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 07-04-2025 02:02 PM
Daca ești client Oro folosește prima varianta pentru a crea contul. Folosește codul de abonat in locul numărului de telefon.
la 07-04-2025 02:05 PM
Salut @AlexandruT,
Codul de abonat la ORO (Orange Romania) este format din 10 cifre, pe cand cea de la OROC (Orange Romania Communications - Fost furnizor Telekom) are doar 14 caractere.
Tinand cont ca ai mentionat de faptul ca codul tau de abonat este de 10 cifre, iar aplicatia iti cere de 14 caractere, asta inseamna ca ai creat un cont eronat pentru My Orange Fix (care este pentru contul cu servicii fixe preluate de la Telekom).
Ce trebuie sa faci este sa iti creezi contul de My Orange pe pagina de inregistrare, unde trebuie sa alegi "My Orange", urmand pasii mentionati pe ecran!
Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta,
Gabubu
la 07-04-2025 01:33 PM
07-04-2025 01:41 PM - editat 07-04-2025 01:43 PM
Salut, Alexandru!
Codul tău de abonat începe cu 0, deci ai servicii Orange, nu Orange (Orange Romania Communications). În acest caz trebuie să îți creezi un cont My Orange, nu My Orange Fix.
În link-ul postat mai sus de Mihai vei observa diferența dintre cele două.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 07-04-2025 03:29 PM
Multumesc de ajutor, mi-am creat cont de My Orange doar ca acum aplicatia se incarca foarte greu, cand o deschid dureaza undeva la 3-4 minute sa se incarce
si nu prea pot face mai nimic in ea...
la 07-04-2025 03:30 PM
Încearcă și varianta browser și vezi daca ajuta.
la 07-04-2025 03:32 PM
Dupa 2 minute,
insa, se tot incarca... Si la voi este la fel?
la 07-04-2025 03:33 PM
La mine funcționează normal fara întârzieri.
la 07-04-2025 03:36 PM
Ai ultima versiune instalată? Ar putea ajuta o dezinstalare/ reinstalare a aplicației.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor