la 25-04-2023 09:12 PM - editat ultima oară la 26-04-2023 08:19 AM de DanielaH
buna seara. am achizionat un telefon reconditionat cu un abonament smart 15 plus pe 5 aprilie, si pe 20 aprilie am sunat pentru activarea cartelei, si nici pana acum nu s-a activat cartela, am fost si la un orange shop si nu au avut cu ce sa ma ajute la acea problema. am sunat la 300 si am vorbit cu un operator orange si imi spun ca este o eroare la noile abonamente facute online. as dori remedirea problemei. multumesc.
la 25-04-2023 09:37 PM
Salutare!
Îmi pare rău, dar aici suntem în mare parte tot clienți, că și tine. Trebuie să le scrii celor de la Orange prin intermediul Chat Djingo sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă multă!
la 25-04-2023 11:15 PM
@marian09021986: Bun venit în Comunitate. Activarea SIMului nu se face de pe-o zi pe alta (3-4 zile), și ține cont că e vorba de zile lucrătoare. Revino cu un apel la Serviciul clienți (apel 300) sau prin chat Djingo. Numai bine.
la 27-04-2023 02:07 PM
@marian09021986, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 27-04-2023 04:37 PM
Nu. Am sunat și ieri,și azi la fel
la 27-04-2023 08:20 PM
Si la mine cam la fel, am migrat de la prepay la Smart 15 online si nici un serviciu (415, *100# ...) nu e "disponibil momentan", tot repeta "incercati mai tarziu". De asemenenea, nu pot deschide un cont online pentru numarul migrat deja, SMS de validare nu vine niciodata. Credeam ca numai cei de la comercial au probleme, dar se pare ca si tehnic i-a luat "dingo"...
la 28-04-2023 02:17 PM
Acum functioneaza 415, dar nr tot nu pot sa adaug in cont pentru administrare, cainele Dingo nu functioneaza, probabil nu e hranit suficient, ma gandesc sa trec la Digi deja.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor