anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Notificare modificare abonament cu 15.11.2022

dorelut
Junior entuziast

Am primit notificare de modificare fiecare abonament cu valoarea de 1 €uro, începând cu 15.11.2022. Motive invocate : cresterea constantă a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe. Dacă nu sunt deacord pot să renunț la contract în 30 de zile, și să anunț Orange. O să renunț la contracte și o să caut alte oferte. 

1 Soluţie acceptată‚

O corectie la calcul: 2x25% nu inseamna 50% deoarece fiecare a primit 75% din venitul propriu (adica din 200% se scad 2x25%, nu din 100%). Ca sa fiu mai explicit (cifre doar de a fi inteles): fiecare are 1.000 lei => 2x1000 lei = 2.000, la fiecare se taie 25%=> (1.000-25%)+(1.000-25%) = 750+750 = 1.500.

10-15E nu sunt considerate abonamente mari (ar fi 60-75 lei pe luna). Daca vrei, trimite o notificare de reziliere (nu portare directa) si decizi ce vrei sa faci (ori ramai pe prepay, ori portare). Totusi, recomand sa va decideti de ce servicii aveti nevoie. Uneori e mai bine la abonament, alteori e mai bine la prepay.

Vizualizare soluţie în postul original

47 Răspunsuri 47

@Pololică: Nu este chiar o bucurie să primești astfel de mesaje. Într-adevăr un ”consiliu de familie” este obligatoriu. Eu sunt de părere că nimic nu e necesar mai mult decât consumi. Restul sunt degeaba și cheltuială inutilă. Spor la ... negocieri.

Daca ar fi dupa mine, cele 300 minute internationale (respectiv 400 la cel de 8E) le-as transforma in reducere. In ultimii 10 ani am folosit 3 minute internationale. Cred ca mi-as putea asuma costul lor (si nici adeptul nelimitatului nu sunt, dar fiecare cu nevoie lui).

Eu de aceea am trecut la prepay, tariful pe resurse neconsumate și de care nici nu aveam nevoie părându-mi-se mult prea mare. Deci după sfatul ”consiliului” decizi în consecință. Cel mai bine pentru toți. Spor!

Desi sunt titularul contractului, fiecare decide pentru numarului. De asta am si zis ca fac "CSAT" in familie si se va decide ce numere (si in ce conditii) raman.

PS: tata are servicii fixe la Vodafone (s-a inceput cu Kappa in martie 1993, apoi Astral, apoi UPC si acum Vodafone) si tot il intreaba de ce nu vine la ei cu numarul (din cele 3, este singurul cu prefix de Voda, eu si sora fiind "Cosmote"). Zilele viitoare va plati factura de servicii fixe si va pune si el o intrebare (ce primeste daca vine cu mobilul).

Momentan astept un raspuns si de la Orange, si, in functie de raspuns, plus Consiliul, se va lua decizia (oricum, mai devreme de 17 nu cred ca se va intampla nimic. Am doua cartele de reincarcat si sa nu stric feng shui-ul).

PS: nu e o forma de presiune la adresa Orange, ci totul se rezuma la nevoi si cercetare de piata (cu totii facem asa). Nu cred ca e o noutate ceea ce fac.

@Pololică: Bineînțeles, și este normal și de așteptat o astfel de reacție. Ar fi anormal dacă nu ai reacționa deloc. Deci: Vodafone este acceptabil și poate ai o reducere de 50% pe 6 luni la portare, Telekom... mai bine nu, Orange.... spor la negocieri, Digi... depinde de zona si necesarul tipului de resurse. 

Concurenta reala este la Vodafone, DAR e cu dus si cu intors: sotia este la Vodafone (a fost pe Orange, dar lipsa semnalului la locul ei de munca a facut-o sa se intoarca la Vodafone) a facut o cerere (si contract) de servicii fixe (am vazut o oferta si am zis sa trecem la ei). Programarea (initiala) intre 12 si 15, a fost modificata (prin SMS din sistem) intre 11 si 13, iar tehnicienii au sunat la 9 ca ajung in 10 minute (probabil au inceput cu zona unde stam). Acasa am stat eu (mi-am luat o zi libera sa mai rezolv si alte chestii, nu doar instalarea). Nu stiu cum a fost facut ordinul de deplasare si instalare, dar adresa de instalare era Str X Bloc 2. Cine a sunat-o pe sotie nu a confirmat si adresa exacta. Cand au ajuns (nu ma intreba cum au identificat blocul, inca e un mister pentru mine) au sunat-o din nou sa o intrebe de ce nu e nimeni acasa... Cu toate insistentele (atat ale mele, cat si ale sotiei) la Relatii Clienti, nici pana in ziua de azi n-am aflat de ce nu a venit echipa, de ce nu a fost reprogramata, de ce nu ne-au mai cautat pentru o nouta instalare. Din punctul asta e o mare bila neagra (pentru servicii fixe). Si instalarea trebuia facuta acum vreo 6 luni...

Cat despre Digi... desi echipele tehnice sunt ce trebuie, daca e sa ceri ceva (pe partea TV, cel putin), raspunsul este corporatist: clientul nostru, stapanul nostru, dar tinem la bani. Pe partea de mobil si-au mai extins reteaua, dar limitarile tehnice pentru 4G (pe site vad ca inca au limitare de 100Mbps down si 10Mbps up) ma face putin circumspect (in sensul ca pendulez undeva la 50-50 daca ii iau in calcul sau nu). Matematic vorbind, daca sunt mai multe telefoane conectate la aceeasi antena, viteza (decenta) o sa cam dea cu virgula. Dar, si aici e cu dus si cu intors: viteza decenta la mobil (din punctul meu de vedere) este undeva la 20-30Mbps constant (degeaba am 1Gbps 2 secunde daca urmatoarele 58 este la 5-6Mbps).

Orange... m-au sunat luni sa imi ofere servicii fixe la adresa unde primesc coletele (e adresa de la birou, unde stau 8 ore pe zi si sanse minime sa nu le primesc). Acasa, in sectorul 5, cred ca vor prinde paianjeni porturile disponibile pentru PJ. Sunt doar doua firme in bloc si abonamentele lor sunt la Digi (plus ca, din 2018 pana in decembrie trecut, cat am fost cenzorul blocului, nimeni nu a pomenit macar ca ar vrea sa-si puna sediul de firma in bloc). Daca au adus fibra doar pentru firme si sa astepte dupa ele, investitia este o cheltuiala care nu se va amortiza niciodata (si da, anul trecut am intrebat de vreo 3-4 ori daca se vine cu fibra pentru PF).

Scuze de offtopic, dar astea sunt alternativele (si am o vaga impresie ca fiecare operator are o felie a lui nu se baga peste ceilalti. Impresia asta este din anii "90-2000 cand zvonurile impartirii Bucurestiului intre Kappa/Astral/UPC, RCS (Cablu), RDS (internet) si Romtelecom (se spunea ca mai pune mici bete in roate, nu ca interzice accesul) erau destul de mult discutate).

Orice alternativă existentă și mai convenabilă (mai ales pe termen lung) pentru cele necesare ție MERITĂ exploatată, fie că presupune schimbare de serviciu sau chiar portare. Restul sunt bani irosiți inutil doar de dragul de a fi.... în rând cu ceilalți. Pardon! NU, în cazul meu!

bogapostu
Explorator

Tv si internet inchis.

Pe voce am rate pe un numar, daca il portez si raman cu celalalt numar in retea raman ratele pe al doilea numar?

daca portez iambele numere n Yoxo raman ratele?

Daca nu ma insel, singura varianta la care ratele devin scadente (practic, sa le platesti pe toate o data) este sa nu mai ai niciun abonament la Orange (Yoxo nu intra in categoria abonamentelor in sensul... abonamentului traditional prin care ai luat in rate telefonul).

Paulmacarie
Junior

Tocmai ce am fost sunat de la portari si mi s-a propus smart 20 la 6 euro. Prea tarziu !!!!

Pololică
#StarMember

Astazi o sa fac portarea celor 3 numere (pentru mine, intamplarea face sa fie si Black Friday. La cat am fost bombardat de reclame, am dat cu flit pana mi-a scapat din vedere). Din pacate, singura oferta primita (am fost sunat luni, 07.11) a fost mentinerea tarifelor actuale (20E pentru toate cele 3 numere, cu aceleasi beneficii) DAR pe 24 luni. Perioada actuala a contractului meu se termina pe 19.01.2024, deci as mai fi adaugat inca 10 luni in care pot primi oricand o noua notificare de marire.

Deci, in loc sa platesc 23E (sau 20E daca as fi acceptat noua perioada contractuala) la Orange, am preferat sa platesc banii (ceva mai putini) catre o alta retea.

Decizia a fost oarecum neutra: m-a deranjat notificarea de marire si lipsa serviciilor fixe (de aproape 2 ani tot discut de ele), dar parca fidelizarea (puncte+vechime la net) si calitatea mi se par cele mai ok. Rar mi se intampla sa iau o decizie asa (nici la nervi, nici de placere, practic intre).

Practic, ar mai ramane doua retele la care inca nu am fost (sau nu le-am utilizat ca daily driver): Lycamobile si Benefito (dar, fiind MVNO pe reteaua Telekom, ca exeprienta de utilizare ar trebuie sa fie similara cu cea a Telekom... teoretic).

Din comunitate nu as avea motive sa plec (in primul rand ar fi o sursa de informatii la care as putea apela), doar sa nu mi se stearga contul o data cu cel de MyOrange (nu mai stiu daca sunt legate intre ele sau nu. N-am dat importanta la crearea contului pe comunitate).

Koko_1
Junior entuziast

Subscriu avand experienta identica.Am renuntat la 4 abonamente(2 voce si 2 fixe)in valoare de 24 euro.Cred ca nu voi dispera.O vorba din batrani spune sa nu tii toate oualele intr-un singur cos.Prin noua abordare,Orange are impresia ca avand mai multe abonamente mi a creat o dependenta fata de ei.

Pana in ianuarie, nu am luat Digi in calcul intrucat nu au VoWiFi pe IPhone (telefon detinut pana in ianuarie anul asta, cand am facut fidelizarea).

Toti au plusuri si minusuri. Vedem pe parcurs cum se vor descurca (atat Orange fara o (mica) parte din clienti (si cum vor interpreta plecarile), cat si pentru ceilalti la care ne portam (daca vor face fata clientilor noi)).

 

@Pololică: Personal prefer un semnal OK pe voce/date mobile. ”VoWIFI”/”VoLTE” este o găselniță în cazul Orange prin care pentru a nu investi în infrastructură, aceștia oferă facilitatea serviciului pentru a crea mirajul portocaliu de excelență în #1. Eu unul dacă folosesc VoWIFI, atunci folosesc din resursele MELE, nu ale Orange. Dar fiecare după preferințe. 

Orange: primul care a introdus cele doua servicii si cam atat

Digi: al doilea care le-a pus in functiune si singurii la care merge (VoWiFi) in roaming

Vodafone: "primii" din 2014, dar utilizabile din 2019 (parca) si singurii care accepta SMS prin VoWiFi

Telekom: primii din coada listei care au implementat anul asta (doar) VoLTE.

De obicei ma salva prin casa VoWiFi (tocmai din cauza calitatii semnalului).

Legat de semnal OK: ne tinem de mana la aspectul asta. Daca este constant si asigura o calitate medie (nu maxima, nu slaba, macar medie), nu ma deranjeaza. Nu ma uit pe telefon la filme in 4K, descarc torente si mai fac live-uri pe youtube, toate in acelasi timp. Si da, am 2 televizoare smart (cu diverse servicii de streaming), 3 telefoane (unul al sotiei, doua ale mele [personal si de munca]) si un laptop. Nu folosesc youtube/netflix/hbo max, plus munca remote in acelasi timp. Mi se pare absurd. Un serviciu de streaming+un tik tok sau un facebook nu am o problema (nu de alta, dar nu sunt Napoleon... dar nu inteleg cum le-ai putea privi pe toate in acelasi timp si sa ai nevoie de o galeata de internet pe secunda, in conditiile in care, daca s-ar pune o scara de bloc doar pe youtube [4K], foarte probabil ca netul sa gafaie putin).