la 18-05-2023 11:12 AM - editat ultima oară la 18-05-2023 11:17 AM de DanielaH
Sunt la ORO in urma portarii din OROC. Inca primesc mesaje de la OrangeComm, mi se emit facturi de la OROC dar si de la ORO, meniul *100# este tot ca cel din OROC, doar ca este nefunctional, la 300 nu imi recunoaste numarul.
Sunt portat in ORO doar de o luna. Oare se va rezolva intre timp?
la 18-05-2023 11:18 AM
@Blue12: Să clarificăm simplu: ”Sunt portat in ORO doar de o luna. Oare se va rezolva intre timp?” Eu înțeleg că ai fost să ... parafezi documentele cu 30 de zile în urmă, ceea ce nu înseamnă că abonamentul OROC se închide instant. Mai adaugă zilele aferente procesului de portare și abia apoi vei observa și pe cont diferențele dintre cele două. După încă vreo câteva zile vei vedea că diferența va deveni.... vizibilă.
la 18-05-2023 11:18 AM
@Blue12: Să clarificăm simplu: ”Sunt portat in ORO doar de o luna. Oare se va rezolva intre timp?” Eu înțeleg că ai fost să ... parafezi documentele cu 30 de zile în urmă, ceea ce nu înseamnă că abonamentul OROC se închide instant. Mai adaugă zilele aferente procesului de portare și abia apoi vei observa și pe cont diferențele dintre cele două. După încă vreo câteva zile vei vedea că diferența va deveni.... vizibilă.
la 18-05-2023 12:19 PM
Multumesc
la 18-05-2023 12:25 PM
@Blue12: Ca idee și urmărire a primelor modificări: După portare numărul trebuie să apară în MyOrange, varianta contului ORO, nu OROC. Abia apoi discutăm de portare efectuată.
la 18-05-2023 02:19 PM
Imi apare si in MyOrange ORO si in fostul cont OROC...
la 18-05-2023 02:23 PM
Dar cât de actualizat este ceea ce apare in MyOrange ORO? Din OROC... va dispărea după portare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor