anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nelamurire dupa portare ORO din OROC

Blue12
Senior

Sunt la ORO in urma portarii din OROC. Inca primesc mesaje de la OrangeComm, mi se emit facturi de la OROC dar si de la ORO, meniul *100# este tot ca cel din OROC, doar ca este nefunctional, la 300 nu imi recunoaste numarul.

Sunt portat in ORO doar de o luna. Oare se va rezolva intre timp?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Blue12: Să clarificăm simplu: ”Sunt portat in ORO doar de o luna. Oare se va rezolva intre timp? Eu înțeleg că ai fost să ... parafezi documentele cu 30 de zile în urmă, ceea ce nu înseamnă că abonamentul OROC se închide instant. Mai adaugă zilele aferente procesului de portare și abia apoi vei observa și pe cont diferențele dintre cele două. După încă vreo câteva zile vei vedea că diferența va deveni.... vizibilă.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Blue12: Să clarificăm simplu: ”Sunt portat in ORO doar de o luna. Oare se va rezolva intre timp? Eu înțeleg că ai fost să ... parafezi documentele cu 30 de zile în urmă, ceea ce nu înseamnă că abonamentul OROC se închide instant. Mai adaugă zilele aferente procesului de portare și abia apoi vei observa și pe cont diferențele dintre cele două. După încă vreo câteva zile vei vedea că diferența va deveni.... vizibilă.

Multumesc

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Blue12: Ca idee și urmărire a primelor modificări: După portare numărul trebuie să apară în MyOrange, varianta contului ORO, nu OROC. Abia apoi discutăm de portare efectuată. 

Imi apare si in MyOrange ORO si in fostul cont OROC... 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Dar cât de actualizat este ceea ce apare in MyOrange ORO? Din OROC... va dispărea după portare.