anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare abonament telefonic fara acordul beneficiarului

AlinaG13
Începător
Credeți că este corect sa se modifice abonamentul telefonic fara acordul beneficiarului, fara să fiu informată in prealabil, oare este legal?
5 Răspunsuri 5

Pololică
#StarMember
Daca respecta conditiile de modificare, da. Vorbim de 1E? Am vazut ca sunt colegi care reclama faptul ca notificarea de majorare a venit pe factura, nu separat (e legala, dar, daca nu verifici factura, s-ar putea sa ai surprize). Tata are debit direct la Engie si la Enel si l-am batut la cap de fiecare data sa se uite in facturi, nu conteaza ca stie ce plateste, dar sa nu apara ceva care sa nu fie la locul lui (o taxare pe zi, o acciza suplimentara, etc).

Miha_Z
#StarMember
Ai zis că s-a modificat abonamentul telefonic. Adică a discutat cu cineva care folosește abonamentul modificat, dar care nu era titularul contului? Daca așa s-a întâmplat nu e in regula. Doar titularul contului, după ce a confirmat mai multe date personale, poate solicita modificarea unui abonament.

AlinaG13
Începător
Am fost sunată pentru o ofertă pe care eu nu am acceptat-o fiind mulțumită de abonamentul actual,și apoi a fost mărit abonamentul fara să fiu informată

AlinaG13
Începător
Eu sunt titulară de contract,și am mai avut în trecut o neînțelegere cu cei de la Orange,am fost sunată pentru o ofertă care s-a dovedit a nu fii conform înțelegerii telefonice,nu sunt transparente ofertele,nu sunt conform înțelegerii.De această dată problemă este că nu am fost informată că se modifică abonamentul,pe nici o cale(SMS,telefon,e-mail)

Miha_Z
#StarMember
Verifica mai întâi facturile lunilor anterioare sa nu fi primit vreo notificare cu majorarea abonamentului. Și tatăl meu are un abonament vechi Orange Me start 3 și pe factura fusese anunțat că va fi majorat și dacă nu este de acord să anunțe. Abia în ultima zi a sesizat pe factura acest aspect și a reușit să ia legătura cu cei de la relații clienți pentru a pastra același tip de abonament. Cine nu a fost "pe faza" și nu a reclamat mărirea abonamentului in termen de 30 de zile de la primirea notificării a rămas cu abonamentul majorat. :(( Daca tu știi sigur că a fost majorat după discuția telefonică și nu ti-ai dat acordul pentru nicio modificare, suna la relații cu clienții și fă reclamatie fiindcă discuția este înregistrată.