la 26-05-2025 04:14 PM - editat ultima oară la 26-05-2025 07:38 PM de Anca07
Altă dată când era perioada să expire contractul, mă sunau cu două săptămâni înainte, în această privință. Acum nu m-au mai sunat cei de la Orange, au renunțat la această tradiție?
la 26-05-2025 04:34 PM
Sunt si eu in aceeasi situatie, vezi discutia deschisa de mine mai jos.
Daca in trecut te disperau zilnic la telefon chiar si cu o luna inainte de expirarea contractului acum e liniste si pace, nu te deranjeaza nimeni si ai de ales doar solutiile de pe site sau in vreun Orange Shop, iar daca ai ceva puncte, valoarea lor e mai mica.
Mint, m-au sunat de 2-3 ori sa-mi ofere abonamente la tv si internet fix, multumesc dar nu ma intereseaza asa ceva.
Deci, cum ar spune o clasica inca in viata experta in romgleza "it is what it is".
la 26-05-2025 05:09 PM
Salutare!
Poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. Poți să verifici și in magazinul online ce oferte ai la reprelungire sau te poți muta temporar pe prepay sau yoxo și revii pe abonament pentru oferte mai bune, fără telefon.
Baftă!
la 26-05-2025 10:09 PM
Salut @abrahammihai,
Folosești aplicația My Orange?
27-05-2025 03:51 PM - editat 27-05-2025 03:53 PM
Salut,
Nu toată lumea dorește să fie contactată pentru oferte. Personal, am dezactivat această opțiune din aplicația My Orange, în secțiunea Administrare acorduri.
Poți verifica și tu dacă ți-ai dat acordul pentru a fi contactat în acest scop..
• Din aplicația my Orange - altele - setări - administrare acorduri.
• Din contul my Orange accesat prin browser aici (secțiunea vezi acordurile tale).
la 27-05-2025 07:09 PM
E posibil sa fi renunțat la această practică. Și eu am doua abonamente, unul expira luna viitoare și altul în august. Nici eu nu am fost sunata pentru nici unul dintre abonamente și în trecut mă sunau când eram în ultimele 6 luni de perioada contractuala. In schimb sunt sunată pentru a mă abona la serviciile de tv și internet. Probabil se axează mai mult pe realizarea de servicii noi, decât pe prelungiri.
la 11-06-2025 09:18 AM
Buna intrebare, nu imi mai aduc aminte cand m-au sunat ultima data pe subiect - dar la cate apeluri cu oferte primesc de la Orange, posibil sa nu imi mai aduc aminte corect
insa verific constant in aplicatia My Orange.
la 12-06-2025 02:27 AM
Toți operatorii (nu doar Orange) au renunțat la acest obicei, deoarece se câștigă bine de pe seama abonaților care continuă să folosească serviciile după ce toate promoțiile au expirat.
Cele mai bune oferte le vei primi dacă vei cere portarea abonamentului în altă rețea. Dacă nu vrei să te complici cu asta, @Vio73 te sfătuia aproape la fel de bine (să treci pe YOXO/PrePay ca să ai acces direct la ofertele curente sau să le ceri să te sune). Din fericire, și agenții de vânzări au target-uri, deci dacă ceri să fii contactat se va întâmpla cu celeritate.
la 12-06-2025 11:06 AM
Eu am mai fost contactata de Orange in aceasta privinta.Din ce stiu poti prelungi sau modifica abonamentul direct din aplicatia My Orange
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor