la 11-06-2025 11:12 AM
buna ziua, vreau sa imi prelungesc abonamentul si sa iau un telefon in rate, dar nu am decat 2 optiuni...prin tbi sau pret intreg...nu imi apare optiunea de plata prin factura. sunt la zi cu toate platile dar mai am ceva rate la alt telefon.desi am platit totul fara intarzieri...de ce oare nu pot sa mai iau?
la 11-06-2025 11:18 AM
Salut @Flxxx . Problema este simplă: Întrucât ai deja un plan de rate în derulare, un altul nou se va putea contracta doar după plata integrală a acestuia. Până atunci, pentru plata în rate rămâne singura variantă achiziția cu un card de credit pe care poți eșalona plata în rate.
la 11-06-2025 11:22 AM
PONT:dute in orange shop si incearca o simulare acolo iar daca esti client premium poti deschide si a doua rata de produse,la mine a functionat👍
la 11-06-2025 12:14 PM
Salutare!
Cate rate mai ai din actualul plan de rate? Am avut si eu 2 rate, dar mai aveam vreo 3-4 de plata de la primul telefon (adica ma incadram in cele 18 luni pentru o noua achizitie la pret redus).
la 11-06-2025 02:20 PM
Salutare!
Dacă ai împlinit 18 luni vechime și ai fost bun platnic, poți să intri pe chatul lor, din magazinul online și să îi rogi să te ajute. Eu am avut și am rate peste rate, deci se poate, doar că este posibil să se țină cont de vechime, valoare abonamentului/ lor, etc.
Dar fă așa: intri in magazinul online și insistă pe un produs până ți se va deschide o fereastră în care ești întrebat dacă ai nevoie de ajutor. Apeși pe ,,DA" și intri în legătură cu ei, iar dacă este cazul, vei fi ajutat și telefonic.
Situații din astea am întâmpinat și eu și s-au rezolvat relativ rapid așa!
Baftă!
la 11-06-2025 03:48 PM
Am pățit și eu la fel, când am dat click
la 11-06-2025 08:18 PM
la 11-06-2025 09:38 PM
Contează ultima fidelizare, nu vechimea totală.
Legat de abonamentul pe care vrei să-l prelungești: așteaptă sa treacă și iunie. Ar trebui ca sistemul sa te lase să faci o simulare (momentan ești în luna 17, nu 18).
la 12-06-2025 11:33 AM
Din cauza faptului că ai deja un plan de rate activ, nu este posibilă deschiderea unuia nou până când acesta nu este achitat integral.
Până la finalizarea plății actuale, singura opțiune de achiziție în rate rămâne utilizarea unui card de credit care permite eșalonarea plății
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor