la 02-11-2024 12:12 AM
Ce sa mai!? Sunt client de 20 ani, am început cu un abonament de voce și am continuat cu multe altele, până acum 1 luna când unul din abonamentele de voce mi-a expirat contractul dupa alte 24 luni și am dorit sa il trec pe Orange Business..și ca o floricica am început să iau la pas magazinele fizice Orange pentru oferta Business, așa am primit recomandare din Centrala. Primul magazin a zis ca mă suna sa imi spună oferta, al doilea ca îmi trimite pe Whatsapp, al treilea la fel..și tot așa până am sunat din nou in Centrala și le-am spus că "nu ma mai rog de nimeni sa imi facă un abonament dacă nu vor" , ajungi sa te rog de ei sa iti facă abonament, anyway mi-au zis ca mă suna și ei și au trecut 2 săptămâni de atunci și nu mai m-au sunat..dar între timp, de vreo 4, 5 zile o doamna de la Vodafone tot insista și imi trimitea oferte, atunci am zis asta este..trebuie să încerc și aici ca dincolo oricum nu ma baga nimeni in seama, am negociat o oferta bună iar in ultima zi, înainte sa semnez ma suna din Centrala de la Orange și ma întreabă dacă am semnat cu altcineva, I-am zis ca in 2 ore trebuie să dau un răspuns, atunci ea a zis "in 30 de minute va suna cineva de la nou cu o oferta" ce credeți..nu a sunat nimeni :)) ..au trecut cele 2 ore și am acceptat noul abonament și după alte 4 ore suna cineva de la Orange cu o oferta :)), așa ceva.. și azi primesc mesaj ca voi plăti 250 ron dacă portez numărul?! Oare de ce ? Dacă abonamentul a expirat acum 1 luna si nu au mai avut nevoie de abonati!!!
Incompetenta și abuz..
la 02-11-2024 09:30 AM
Salut!
Nicio companie de telefonie nu poate impiedica portarea unui numar a carui perioada contractuala a expirat, pentru ca reducerile primite sunt de obicei valabile atat timp cat este si perioada contractuala. Prin semnarea pe 24 de luni, "promiti" ca achiti serviciile pentru 24 de luni iar ei iti dau un dispozitiv si un abonament la un anumit pret discutat.
Daca a expirat perioada minima contractuala inseamna ca orice reducere a existat a fost "achitata" prin faptul ca ai dus perioada contractuala pana la capat, deci nu ar avea ce sa ceara daca portezi acel abonament.
Este foarte ciudat sa primesti mesaj ca trebuie sa platesti 250 de lei doar pentru ca te portezi. Poti posta o captura cu acel mesaj?
02-11-2024 01:09 AM - editat 02-11-2024 01:12 AM
De aceea am mutat toate serviciile la Gigi (antena satelit, fibra tv+internet, 3 nr mobile de telefon). Sa mai așteptăm puțin vara 2025 și mai vb. despre schimbarea iar a CEO și falimentul despre care se va afla, mai devreme sau mai târziu. Probabil când au preluat Telekom Fix s-au schimbat managerii vechi Orange cu cei noi și miz3rabili de la Telekom. De asta și proasta calitate a serviciilor și țepele (targeturi lunare) din magazine. 😏
02-11-2024 06:52 AM - editat 02-11-2024 06:52 AM
Buna,
O situație ciudata și în același timp tare neplăcută.
In mod normal prefer sa fac o sesizare/cere oferta prin formularul de contact deoarece primesc un număr al sesizarii și știu că va ajunge la departamentul abilitat
Noi in comunitate suntem în majoritate clienți și nu avem acces la contractul dumneavoastră.
Faceți o sesizare scrisă către Orange pentru a clarifica acest aspect legat de penalități.
Weekend plăcut!
la 02-11-2024 07:26 AM
Salut!
Portarea se poate realiza in orice moment, ori de câte ori doreste clientul si in orice combinatie abonament - abonament, prepay - prepay, prepay - abonament, abonament - prepay. Transferul la un alt furnizor nu te scuteşte de obligaţiile contractuale pe care le ai faţă de furnizorul de la care ai plecat. Dacă ai datorii la operatorul de telefonie, trebuie să le achiţi. Dacă există o clauză referitoare la rezilierea contractului înainte de termen, va trebui să achiţi penalitatea sau să aştepţi termenul până la care ai încheiat contractul înainte de a porta numărul şi de a schimba furnizorul. Dacă ai cumpărat un telefon la un preţ promoţional va trebui să plăteşti diferenţa sau să rămâi în reţea până la termenul pe care l-ai acceptat când ai primit telefonul. In afara de astea, nu ar trebui sa existe nici un impediment pentru a te împiedica să te portezi...
Am mai auzit expresia "Taxa de cartela", dar asta era acum mai mulți ani. Repet, daca nu ai alte datorii, nu ar trebui sa ai nici o problemă în a te porta.
la 02-11-2024 09:07 AM
daca contractul tau a expirat de 1 luna "NORMAL" NU trebuie sa existe taxe de reziliere , dupa ce termini cele 24 de luni oferta care ai avut-o expira si treci la abonement "curat" fara nici o oferta de reducere (ASTA numai daca nu cumva ai sunat la "ei" sa prelungesti contractul cu ceva oferta inclusa-asta numai tu stii)
mai departe trebuie sa suni la Orange sa intrebi ce este cu "taxa"asta de reziliere !! curios sunt si eu 😎
la 02-11-2024 09:30 AM
Salut!
Nicio companie de telefonie nu poate impiedica portarea unui numar a carui perioada contractuala a expirat, pentru ca reducerile primite sunt de obicei valabile atat timp cat este si perioada contractuala. Prin semnarea pe 24 de luni, "promiti" ca achiti serviciile pentru 24 de luni iar ei iti dau un dispozitiv si un abonament la un anumit pret discutat.
Daca a expirat perioada minima contractuala inseamna ca orice reducere a existat a fost "achitata" prin faptul ca ai dus perioada contractuala pana la capat, deci nu ar avea ce sa ceara daca portezi acel abonament.
Este foarte ciudat sa primesti mesaj ca trebuie sa platesti 250 de lei doar pentru ca te portezi. Poti posta o captura cu acel mesaj?
la 02-11-2024 12:44 PM
Bună Jay, mulțumesc pentru răspuns, m-au sunat și mi-au spus ca a fost o greșeală și dacă fac reinnoirea abonamentului la ei îmi oferă un bonus... oricum nu este ok cum procedeaza cu clienții vechi și prin câte peripetii trebuie sa treci ca să fii băgat in seama. Zi buna
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor