anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Marire de abonament fara acordul meu.

Paintings_Mario
Junior entuziast

Sunt de peste 20 ani abonat la aceasta companie de hoti care de care de cate ori au avut ocazia m-au tepuit: telefoane proaste care in cateva luni s-au stricat, laptop achizitonat dupa 1 an s-a stricat, acoperire de internet praf, semnal slab, operatori care te prostesc pe fața. Am facut un abonament pe 2 ani pentru 8 euro, dupa 1 an au schimbat abonamentul la 9 euro fara sa ma anunte nimeni prin mesaj deci fara acordul meu. Voi cauta sa scap cea mai mare hotie si incompetenta numita Orange. 

1 Soluţie acceptată‚

Corect, orice modificare contractuala se face prin act aditional. Exact cum procedeaza si ei cand prelungesti sau modifici abonamentul in vreun fel la solicitarea ta, se amite un act aditional.

Eu am facut plangere la ei, bineinteles sunt prea ocupati si vi fi contactat intr-un viitor se pare, Orange stie daca mai apropiat sau indepartat. Intre timp am facut plangere si la OPC iar astazi daca tot am primit o noua factura am facut sesizare si la Online Dispute Resolution. 

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Boo80
Junior entuziast

Realizezi ca pt marea majoritate problema nu este euro acela ci principiul in sine? Adică faptul ca majorarea s-a făcut mai pe sustache așa. Eu nu am primit nici sms nici nu scrie pe vreo factura. Poate unii au primit o astfel de notificare dar sa fim serioși, majoritatea achita din aplicație sau banca fără a citi factura. Ținând cont ca orange te bombardează cu tot felul de mailuri pt toate ofertele lor stupide și mai știu eu ce promoții absurde cred ca era normal sa înștiințeze abonatii printr-un mail separat, cu anexa la contract așa cum este normal. Eu dacă vreau sa renunț la abonament trebuie sa fac cerere cu 30 zile înainte, răspund ei in 10-15 zile la ea și după aceea intra in vigoare solicitarea. Nu le trimit un sms sau le dau mesaje cu fum și după aia spun “ pai dacă nu ați fost atenți…eu v-am informat”.

dorelut
Junior entuziast

@Paintings_Mario Cum spuneam pe forum în alt comentariu, mai supărat si mai jignitor, care mai de care experți în juridic pe probleme de fond sau forma. Da, de la contract se pleacă,  un contract editat de ei fără alte modificări ca cel de la bancă când mergi sa faci un împrumut. Nu-ți convin conditiile - du- te si alege în altă parte. Ok, am inteles dar nu se poate personaliza pentru fiecare client în funcție de ce vor ei (vechime, bun platnic, servicii contractate, etc)? Nu dezbat istoria de la Dialog încoace, cum se laudă unii ca sunt clienți vechi. Să caute si să ne arate ce condiții erau atunci si ce sume de bani se cereau pe abonamente. Cum spuneai @Paintings_Mario să lase vrajeala, unii nici nu erau născuți pe atunci. Au început sa facă profit, foarte bine, dar pe spatele nostru si pe banii nostri si atunci cine pe cine respectă??!! Eu pe ei sau ei pe mine? Căutați definiția respectului... Mai jos am atasat un link sa vada unii ce profit are "firma" dar nu cu clienți persoane fizice ci cu cei Bussiness. Pot pleca clienții cu ab de 8, 10 euro, nu se simte nimic dar cand pleacă "grosul" deja e problemă..

https://start-up.ro/orange-romania-peste-10-mil-clienti-de-mobile-la-finalul-t2-2022/

Asa că nu despre noi e vorba, acum 13- 14 ani erau telefoane la oferta de fidelizare de la Sony Ericsson K770 cat 2 salarii minime pe economie ( 500 lei salar minim- pret telefon 1.200) si l am cumparat la 300 lei chiar dacăabonamentul avea opțiuni, vai bietul de mine. Dar s-a dus programul de fidelizare si a apărut , altul... cică mai bun...dar nu am văzut Ip.. sau Sam... cumparat la jumate preț, doar după ani buni si cu puncte la greu. Ce puncte .. ce ani...!!?? Pe vremuri erai respectat si in funcție de vechime primeai oferte si reduceri. Acum??? Respectul despre care vorbeam,  unde e?? La clientul nou, oferte de oferte si nu la cel vechi cu 2,3 abonamente cu Tv si Internet fix. Mai zic unii, pentru eliminarea sau modificarea abonamentelor vechi, si trecerea la unul nou, păi mai fraților de tot comentați voi furați curent( de aia e scump). Anul trecut am prelungit un ab de Smart15 + telefon, ce sa schimb?? Tot cu același Smart15??? Îmi spuneti DA, dar cu 50% reducere. Poate voi mai puteti dar eu doar după 24 de luni.

Si un ultim link, așa pentru unii să vadă cum se practică...

https://www.capital.ro/grupul-orange-amendat-cu-350-milioane-euro-pentru-practici-abuzive-de-fideliz...

Șarlatania la mare cautare.

dorelut
Junior entuziast

@Paintings_MarioVezi în link -ul de mai jos cum se cumpără unii sau se vând, alege tu varianta corectă .. pentru un telefon sau nu mai știu ce .... și de asta întâmpini păreri așa "ostile". Dacă le spui adevarul se supară, cică i- ai jignit. Ca pe vremea comunismului dacă cineva spunea ceva rău, era "săltat" și criticat că are ceva personal cu "regimu". Despre marea lipsă care era atunci, nu era de vină regimu, erai "Tu" că vroiai prea multe: mâncare, haine, Tv alb-negru..etc. La fel același comportament, si acum :

- Nu ești multumit? câte au făcut și cât au investit și ce servicii de "calitate" au, alții nu au!!! Schimba operatorul.....Numai asta citesc pe forum, plus numeroasele probleme ridicate de unii si altii la care nu este rezolvare.

Nu cer multe si nu am pretenții dar în loc de progres dau de regres... așa e peste tot.. fiindcă sunt lăsați de cei care ne conduc.. Dacă OPC după numeroase plângeri și sesizari ar fi răspuns unei firme: Sunteti penalizată din cauza politicilor defectuase față de clienti si drept urmare, sunteți penalizată cu 1 an pentru achizitia si implementarea bandei 5G. Si atunci când vezi " concurenții " că ți-o iau înainte si tu rămâi in urmă, faci " marea adunare" cu toți CEO si începi să schimbi ceva, undeva, pe careva...etc. Dar mai este mult până acolo... si viteza la net nu mai e cea fost... curios că antena e tot acolo la 500 de metri.. că poate spun unii că sunt prin ceva beci sau inceva cușcă Faraday..:))

https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/concurs-iarna-%C3%AEn-comunitate-cu-diversitate/td...

@dorelut: Din "dragostea" ta pentru narațiune și îmbunătățirea exclusivă a Orange nu pot decât să mă bucur că vei rămâne alături de noi, cu Orange. Cum am constatat aceasta? Simplu. Pentru că toată povestea ta se reduce la întrebarea copilului către părintele său: "Tată, de ce Dusterul nu are motor de Ferrari? De ce scrie pe ele Renault?"🙃😉Cred că ai înțeles ideea.

Floricel1
Începător

Bună ziua !

Văd că sunteți mulți angajați aici și imediat îngropați ideile clienților de 20 ani.

Uni dintre voi aveți telefoane de serviciu și cred că vă luați salariile din prostirea clienților. 

Orange dacă nu era o japca ceea ce faceți de ce nu măriți abonamentele pentru cine se abonează acolo faceți reduceri 50%.

Eu plătesc abonament de 17 euro vă întreb se merită?

Am și cu 2.5 euro la digi și nu văd diferența.

Salut! 

Dacă asta este singura concluzie, că suntem mulți angajați care faultează orice postare care aduce atingere Orange, te înșeli destul de rău. 

În alta dezordine de idei: "se merită" doar dacă îți satisface nevoile de client.

PS: caută să vezi ce status are fiecare și apoi angajează-ne la Orange.