anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

La Vodafone se poate si mai rau

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salutare!

Voiam doar sa va povestesc patania unei cunostinte apropiate de-a mea, cu marirea abonamentelor la Vodafone. Doar pentru comparatie.

Ea avea abonament de 8 Euro, redus la 5. Si de vreo luna, i-a fost trecut abonamentul cu totul la RED 15, redus la 6 Euro. Oferta nu e rea. Nu asta e ideea. Dar problema e alta: semnalul e la fel de slab, ba e chiar mai slab decat la Orange. Iar trecerea de la un abonament la altul, si marirea derivata din asta, au fost facute fara acordul ei, si fara nicio notificare. Nici macar pe factura! Si da, am verificat. Nu prin sms, nu prin apel, nu pe email, nu pe factura. Nimic.

Nu-i iau apararea Orange-ului, pentru ca in continuare metoda asta de notificare pe factura nu mi se pare ok. Dar macar exista! La Vodafone lipseste cu desavarsire!

Update: se pare ca s-a trimis un mesaj acum cateva luni prin care se notifica treaba asta. Dar a fost trecut cu vederea din neatentie, si s-au observat efectele abia acum cand a intrat in vigoare noul abonament.

Ca urmare, o sa treaca toate numerele pe prepay. Nu atat datorita acelei mariri, cat datorita lipsei de transparenta, a abordarii defectuase, si pentru faptul ca, mai devreme, cand a sunat la Relatii Clienti, operatoarea cu care a vorbit aproape ca i-a inchis telefonul in nas, asa de grabita era sa preia urmatorul apel. Si da, poate sunt multi clienti in asteptare, nu zic nu. Dar nu e ok deloc sa faci clientul sa se simta impins de la spate sa incheie conversatia. Asa ceva nu se face.

Update: a primit o contra-oferta cu abonamentul initial redus la 4 Euro si a decis s-o accepte. Eu as fi trecut pe prepay, dar...asta fost decizia ei.

Deci...da, nu e roz la Orange, dar nici la Vodafone nu e mai bine.

Client Orange
15 Răspunsuri 15

Anonim
Neaplicabil

Mda, foarte ciudat ca nu au trimis notificari. Btw, Vodafone a majorat, de curand, si cu 3 Euro/ serviciu si a introdus o clauza de majorare anuala cu max 3% a tuturor tarifelor datorita ratei inflatiei etc. Deci singura varianta a nemultumitilor ramane doar "campionul portarilor" la care ma abtin sa comentez calitatea serviciilor mobile.

Pololică
#StarMember

Tata e la Vodafone (servicii fixe) de aproape 30 de ani (Kappa/Astral/UPC/Vodafone) si nu a sesizat vreo modificare, dar a primit notificari daca era ceva de modificat (preturi sau mai stiu eu ce) in perioada contractuala.

Intr-adevar, am auzit si eu ca au inclus in contracte (cel putin cele nou semnate) de acea marire anuala de 3%.

Fata de perioada UPC, Vodafone a cam scazut calitatea serviciilor (cel putin la Relatii Clienti) mi se pare ca a scazut destul de mult. Pe partea de servicii mobile nu stiu sa zic: nu mai am legatura cu ei de aproape 5 ani (si nici urmatorii 2 nu cred sa am vreo intersectare).

mihai_13
Maestru

 sa vedem ce facem cand se va marii tariful si la prepay 🙂

Pololică
#StarMember

Exista varianta Lycamobile. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cum stau cu semnalul? Nu am incercat niciodata? Ai incercat? Recomanzi? Personal nu stiu mai nimic despre ei.

Client Orange

Lyca folosesc infrastructura Telekom. Am avut o singura reincarcare (o cartela pe care o tin de prasila prin casa). Mi se par ok in conditiile in care, pana acum cateva luni, ofereau roaming la absolut toate optiunile (inclusiv cea de 3E). Acum doar de la 6E (daca am vazut bine), DAR, daca ai un bunic sau un copil care nu ies din tara, dar au acoperire buna Telekom, poti incerca cu optiunea de 3E (internet nelimitat). De ceva timp vad ca au oferte pentru un an intreg cu reducere 30% (la optiunea de 3E, daca vrei sa platesti pe intreg anul, ai de plata 24.50E+TVA, adica 2E+TVA, adica 2.40E media lunara, un pic mai scump ca abonamentul cel mai ieftin de la Digi) si cu avantajul platii automate (similar Yoxo).

Pentru informatii la zi, recomand sa te uiti pe site. Pentru luna in care am avut nevoie sa sun (cateva apeluri plus net), n-am avut probleme.

Anonim
Neaplicabil

Eu sunt pe Vodafone. Dețin două numere de telefon în această rețea. Voi răspunde strict legat de partea cu semnalul la Vodafone: în mediul rural este praf! Sate și comune întregi în care Orange oferă 4G ba chiar 4G+ și se încarcă excelent paginile de internet, în timp ce telefonul cu cartela Vodafone în el e mort că și semnal. Degeaba arată 3G sau uneori chiar și 4G, că nu se poate încărca nicio pagină de internet! Ba încă, uneori, trece pe G. Mergi prin sate și sate și nu poți avea parte de internet. În orașe însă, Vodafone este o rețea excelentă! Concluzionând: celor care vor să se mute în mediul rural sau cel puțin intenționând să treacă pe acolo, le recomand să nu le lipsească cartela de Orange!

Andrei4154
Junior entuziast

Semnalul la orice operator depinde f mult de zona. Nu cred ca exista o companie ideala, ce are semnal si viteza peste tot. Regula de aur pentru a folosi o retea de mobil e sa verifici in minim 2 locuri foarte frecventate la ce companie ai rezultate f bune ( de obicei acasa si la serviciu, daca nu, gasiti alte 2, 3 locuri).

Exemplu. In cartier la mine, un oras mediu, mai mic decat Sibiul, am semnal 4G+ la orange si vodafone, cu viteze peste 100Mbps down, la digi nasol maxim 10Mbps, dar frecvent 5Mbps, desi e 4G si la ei. Surpriza, intr-o zona rurala, unde merg des, digi 4G are 60Mbps down, frecvent, posibil ca lumea nu foloseste acolo net pe mobil, si orange si vodafone au mai putin. Am avut surpriza f neplacuta in Tg Mures cu orange, in zona Promenada mall, sa fie 4G cu viteze de 4Mbps, si digi sa fie cu 50Mbps. 

Concluzia mea e ca nu este si nici nu va fi o companie ideala de mobil, doar oferte o sa ai ocazional, de care poti profita, si sa verifici viteza de net si acoperirea in minim 2 locuri frecventate.

Oferta actuala la vodafone e la 6e ai net nelimitat pe ruterul lor Huawei. E o incercare de castigare a unor clienti unde nu pot ajunge cu fibra de la fostul UPC.

Ionciuca8
Junior entuziast

Sincer, Vodafone începând cu vara anului 2020 sa dus în cap, infrastructura nu face fata la numărul de abonați, în Sibiu, în centrul orașului ramai fără semnal sau apare ca ai semnal full dar apelul are o calitate mizera. Am trecut pe. Yoxo și sunt mult mai mulțumit 

GEKO
Explorator

Eu acum 2 luni am patit ca un operator Orange sa ma oferteze cu un upgrade de pachet la TV de la Explore la Global, am acceptat, domnul a "gresit" si i-a facut upgrade de pachet mamei si nu mie iar "storno" pe contractul acceptat telefonic nu se mai poate. O idiotenie avand in vedere lupta pe care o au cu concurenta, de anii de vechime in retea nu mai pomenesc, nu tin cont de asta. Ba mai mult, azi aflu de la portarul companiei unde lucrez ca tot la Orange, in magazin, accepta omul o oferta de upgrade pachet de net de la 500 la 1000, insa se trezeste cu wireless nou acasa si cu doua pachete de net pe factura. Facuse contractul la un comerciant din Kaufland, partener Orange. Trista e viata...

austerus
Începător

Fiecare operator are plusuri si minusuri.

 

Ce mi-a placut la Orange (portat numar din Vodafone):

- totul facut online, inclusiv primit eSIM

- la vremea portarii in zona mea datele mergeau impecabil fata de Vodafone

 

Ce nu-mi place la Orange (si motiv pentru care ma portez inapoi dupa 3 ani)

- va oferta de Black Friday si vreau sa portez un al doilea numar care era ramas la Vodafone: nu se poate. Nu discutii, sa vedem / discutam cu un sef un departament, etc - nu se poate si gata. (la Vodafone, problema inversa: sun -> nu pot intra deloc in contact cu persoana fizica -> las reclamatie -> suna de la SC -> face sesizare la dept de oferte -> ma suna de la oferte -> omul nu reuseste sa-mi dea dupa 2 zile oferta de la Black Friday -> ma suna iar cu alta oferta asemenatoare, dar nu se poate cu eSIM, ma trimite la un magazin anume -> in magazin se rezolva tot in 2 min, acte semnate digital, eSIM, tot)

- dupa cerea de portare primesc o oferta cu beneficii mai nasoale decat abonamentul curent. Acea oferta cu 1 euro mai ieftina fata de oferta de black friday de la vodafone, dar care includea beneficii mai bune decat oferta curenta de la Orange.

 

Ce e la fel:

- nici o sansa sa poti discuta o problema cu un om daca nu faci reclamatie

- calitatea retelelor variaza mult in functie de zona

 

Ce e nasol la Vodafone:

- nu-s in stare sa faca nimic online inafara de documente (treaba noua). Exista eSIM dar trebuie sa mergi dupa el, ca de aia e electronic. Magazinul online nu accepta buletinele noi, la un an de circulatie.

Anonim
Neaplicabil

Mie mi-ar plăcea ca un operator să mă anunțe și SĂ AȘTEPTE RĂSPUNSUL MEU: DA sau NU.

Așa ar fi normal, cred.

SC
Junior

Bună ziua,ce știți despre închiderea abonamentului,rezilierea acestuia,cum se face dacă abia a fost reînnoit? Mulțumesc 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Vorbim de Orange sau Vodafone? In ambele cazuri, cea mai comoda solutie este apel la *222 pentru Vodafone, 300 pentru Orange.

La Orange, poti sa trimiti o cerere de reziliere pe email la adresa rezilieri@orange.com cu o copie de buletin atasata. Daca ai servicii de voce, trebuie sa mentionezi ce vrei sa faci cu numarul de telefon. Se inchide si il pierzi sau il treci pe prepaid.

Client Orange