- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 11:21 AM - editat ultima oară la 21-02-2023 11:23 AM de DanielaH
Buna, in cat timp se activeaza abonamentul suspendat dupa achitarea facturilor neplatite?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 01:26 PM
Salutare!
De regulă, în 24-48 ore intră plata în contul lor. Dacă ai făcut-o din My Orange, ar trebui să intre instant, dacă este făcută integral. Taxa de reconectare se plătește inclusă în factura următoare. Dacă ai avut cumva și acum, îți apare la suma totală și da, nu se pornesc serviciile până este achitată factura integral.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-02-2023 11:29 AM - editat 21-02-2023 11:31 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications?
In functie de asta, daca nu vrei sa astepti foarte mult, trebuie trimisa dovada platii. In functie de cat de repede se proceseaza plata, se reactiveaza si serviciile. Poti sa faci dovada platii fie pe mail, fie direct din aplicatia My Orange, sectiunea Facturi.
Pentru varianta prin email, ai aici adresele de email de contact. O alegi pe cea corespunzatoare pentru tine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 12:21 PM
Am facut plata prin orange.ro fara logare catre Orange Romania

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 12:16 PM
Ana, bun venit in Comunitate!!!
Prin ce metodă ai făcut plata? Ai platit și taxa de reconectare?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 12:20 PM
Am platit cu 60 de roni mai mult decat era in ultima factura, am platit prin orange.ro fara logare, in aplicatia My Orange sunt bifate cu verde ca fiind facturi achitate.. e nevoie cumva separat de achitat taxa de reconectare?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 01:26 PM
Salutare!
De regulă, în 24-48 ore intră plata în contul lor. Dacă ai făcut-o din My Orange, ar trebui să intre instant, dacă este făcută integral. Taxa de reconectare se plătește inclusă în factura următoare. Dacă ai avut cumva și acum, îți apare la suma totală și da, nu se pornesc serviciile până este achitată factura integral.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-03-2023 01:09 AM
In cat timp ti-a pornit ? Si eu tot online am pornit , dar pace ...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-02-2023 01:27 PM
Multumesc mult, atunci mai astept
