anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In cât timp se activează un abonament online 5G din migrarea de la cartela?

TUDOR3
Junior

In cât timp se activează un abonament nou din migrarea de la cartela? Am primit contractul prin curier pe care l-am semnat și l-am trimis înapoi. Cartela funcționează doar ca nu am și semnal 5g. Trebuie sa mai aștept sau sa sun in call-center? Este vorba de un abonament Smart plus 15 cu trafic 5 g inclus. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Tudor3,

Bine ai venit in Comunitate!

Trebuie sunat la call center (300/0374 300 300) si activat profilul 5G pe cont.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Tudor3,

Bine ai venit in Comunitate!

Trebuie sunat la call center (300/0374 300 300) si activat profilul 5G pe cont.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.

Client Orange

Ok. O sa încerc maine cu un telefon la 300 si revin cu un răspuns. Mulțumesc frumos. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu placere!

Trebuie sa mai ai in vedere si urmatoarele aspecte:

  1. Telefonul trebuie sa fie compatibil 5G (cu banda pe care emite Orange), si sa aiba suport in soft pentru operatorul respectiv. 
  2. Abonamentul este la Orange Romania sau Orange Romania Communications? Ideea e ca momentan sunt niste probleme cu 5G-ul la OROC. Merge doar pe cateva modele. Deci, ideal ar fi sa fie ORO.
  3. Este acoperire 5G in zona?

Daca toate conditiile sunt indeplinite, atunci da, nu mai ramane decat ceruta activarea profilului pe cont. Lucru care se face foarte usor cu un apel la 300. 🙂

 

Client Orange

TUDOR3
Junior

Este un iPhone 12 Promax iar  abonamentul făcut este la Orange România. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Atunci e foarte bine. Ai toate sansele sa mearga perfect. Doar ca da, trebuie ceruta activarea 5G-ului pe cont. Nu vine activat by default (cel putin nu inca). 🙂

Ok atunci. Te asteptam cu vesti bune, cand reusesti sa iei legatura cu un consultant. 😄

See ya!

Client Orange

TUDOR3
Junior

Sa rezolvat între timp. A început sa funcționeze și 5g.  Între timp am schimbat și cartela la un Orange Shop deoarece era mai veche . Cei din orange Shop nu au avut cum sa ma ajute pe partea cu abonamentul acesta fiind făcut prin cal center. Ideea este ca la vreo ora după ce am schimbat cartela a început sa funcționeze abonamentul. Cred ca a fost doar o problema de timp pana se se activeze.  

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ah, foarte tare atunci! Ma bucur mult ca iti merge!

Enjoy! 🙂

Client Orange