la 04-04-2023 06:22 PM - editat ultima oară la 07-04-2023 09:57 AM de DanielaH
In cât timp se activează un abonament nou din migrarea de la cartela? Am primit contractul prin curier pe care l-am semnat și l-am trimis înapoi. Cartela funcționează doar ca nu am și semnal 5g. Trebuie sa mai aștept sau sa sun in call-center? Este vorba de un abonament Smart plus 15 cu trafic 5 g inclus.
04-04-2023 06:26 PM - editat 04-04-2023 06:27 PM
Salut Tudor3,
Bine ai venit in Comunitate!
Trebuie sunat la call center (300/0374 300 300) si activat profilul 5G pe cont.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.
04-04-2023 06:26 PM - editat 04-04-2023 06:27 PM
Salut Tudor3,
Bine ai venit in Comunitate!
Trebuie sunat la call center (300/0374 300 300) si activat profilul 5G pe cont.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.
la 04-04-2023 06:40 PM
Ok. O sa încerc maine cu un telefon la 300 si revin cu un răspuns. Mulțumesc frumos.
la 04-04-2023 06:52 PM
Cu placere!
Trebuie sa mai ai in vedere si urmatoarele aspecte:
Daca toate conditiile sunt indeplinite, atunci da, nu mai ramane decat ceruta activarea profilului pe cont. Lucru care se face foarte usor cu un apel la 300. 🙂
la 04-04-2023 07:04 PM
Este un iPhone 12 Promax iar abonamentul făcut este la Orange România.
04-04-2023 07:07 PM - editat 04-04-2023 07:07 PM
Atunci e foarte bine. Ai toate sansele sa mearga perfect. Doar ca da, trebuie ceruta activarea 5G-ului pe cont. Nu vine activat by default (cel putin nu inca). 🙂
Ok atunci. Te asteptam cu vesti bune, cand reusesti sa iei legatura cu un consultant. 😄
See ya!
la 04-04-2023 07:09 PM
Sa rezolvat între timp. A început sa funcționeze și 5g. Între timp am schimbat și cartela la un Orange Shop deoarece era mai veche . Cei din orange Shop nu au avut cum sa ma ajute pe partea cu abonamentul acesta fiind făcut prin cal center. Ideea este ca la vreo ora după ce am schimbat cartela a început sa funcționeze abonamentul. Cred ca a fost doar o problema de timp pana se se activeze.
la 04-04-2023 07:10 PM
Ah, foarte tare atunci! Ma bucur mult ca iti merge!
Enjoy! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor