anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

In acest moment numarul tău nu este eligibil pentru a prelungi sau modifica abonamentul

alterego
Cunoscător

După ce practic am crescut cu Orange încă de pe vremea când era în scutece și se chema Dialog (1997), păstrând același număr neîntrerupt, tot ce primești este:

In acest moment numarul tău nu este eligibil pentru a prelungi sau modifica abonamentul.

Trecem peste faptul că de ani de zile Orange comite un abuz și 24 de luni contractuale sunt de fapt 25 de luni... și că îndeplinesc toate condițiile care s-au mai discutat de zeci de ori pe aici.

Orange zice că nu se poate... știu soluția, suni la 300 și ai rezolvat problema, doar că pentru a da de un operator și apoi transferat la departamentul de fidelizare sau vânzări sau cum se cheamă... îți ia jumătate de zi la propriu... și pentru cineva care are un job decent nu poate să stea de vorbă cu toți asistenții virtuali digitali și nici să apese 1, 2, 3, și șansa de a ți se spune să apeși zero ca să fii transferat la un operator este la fel de mare ca șansa de a câștiga marele premiu la 6/49.

P.S. Nu vreau nimic, am vrut doar să mă descarc emoțional...

28 Răspunsuri 28

delfinas
#StarMember

Inseamna ca esti inca in perioada contratuala si nu poti trece la un abonament mai mic, mai ales online, sau incerci sa beneficiezi de o oferta pt care nu esti eligibil.

In afara de faptul ca ai vrut sa te descarci, nu vrei sa detaliezi speta?

RafaHelper
#StarMember

Salut @alterego

Fa o cerere de portare online către alta companie si te caută ei. 🙂

@RafaHelper sunt om serios nu fac eu din acestea... am toată familia la Orange... sunt mulțumit de calitatea rețelei dar chestiile acestea mă deranjează...

Acum jumătate de an am trecut un număr de la prepay la abonament cu oferta aceea de 50% reducere pe 24 de luni... număr de prepay cu o vechime atât de mare că practic nu-i mai țin socoteala și SIM-ul dă rateuri la cât este de vechi... nici atunci nu s-a putut online deși teoretic nimeni nu a găsit nici un motiv... s-a rezolvat printr-un apel la 300...

Anul acesta am vrut să trec numărul unui copil de pe prepay pe abonament că 5 euro plătesc și la cartelă (de fapt 6 euro că se adaugă și TVA)... aceeași poveste... sună la 300 și rezolvă problema...

Daca faci o cerere de portare nu înseamnă ca ești neserios, înseamnă ca devii eligibil pentru ofertare rapida. 🙂

Asa funcționează sistemul, preferi sa iți faci nervi si sa pierzi 1 zi cand ai putea sa rezolvi in 5 minute?

Nu, aceasta este o abordare nesănătoasă... e din punct de vedere moral un șantaj la adresa operatorului, ori eu consider că suntem parteneri de afaceri... nu mafioți... știu că așa poți obține ce vrei dar am totul... nu poate să-mi ofere mai mult așa că de ce să mă joc de-a șoarecele cu pisica?

Pe mine mă deranjează procedurile și erorile acestea de sistem... că dacă sun la 300 sigur o să verifice situația, nu o să găsească nimic pentru care nu aș fi putu prelungi abonamentul online dar dacă tot am sunat o vom rezolva telefonic.

Ei bine eu sunt genul care rezolvă aproape totul digital. 😍

Faci cum consideri 🙂

Pololică
#StarMember

Salutare!

Un sistem corporatist are proceduri implementate (lucrez in distributia vinurilor si o sa plangi daca iti spun ca fiecare mare magazin are o procedura proprie si un lant de aprovizionare propriu, cu reguli proprii: fiecare are o platforma proprie de programare [de la programarea transportului pana la programarea la descarcare] independent de ceilalti, acte diferite [nu vorbesc de cele legale: avize de expeditie [nu accepta facturi la livrare, ci doar dupa receptie], declaratie de conformitate si programarea descarcarii], mod propriu de aspect al avizului [nu neaparat forma cat continutul: unii vor cantitatea in baxuri, altii in paleti, unii vor comanda trecuta, altii un anumit cod, etc).

In general, o procedura standardizata ajuta ambele parti: furnizorul are reguli si clientul stie la ce sa se astepte.

Legat de lunile contractuale: sunt cele scrise in contract, iar rezilierea trebuie anuntata cu 30 de zile inainte. Poti trimite in luna 23 de contract rezilierea si se aplica din data scrisa pe ea (adica la urmatoarea factura).

Relatii Clienti a fost externalizat si, chiar si asa, tot este nevoie de o verificare a problemelor reclamate.

La fidelizari recomand sa trimiti "nevoile" prin pagina de contact. E mai bine sa scrii ce anume vrei. La mine a functionat "strategia": nu-mi place balastul si ofertele primite erau 90% ce doream (buba a fost la serviciile fixe ca nu ma nimerau cu adresa, dar este partea a doua). Sa stii ca eram sunat la cateva luni (de obicei servicii fixe) si rar ma prindeau cu ce aveam nevoie. Nu prea inteleg de ce nu cer informatii despre client si consumuri (ca sa nu zic sa faca o analiza a obiceiurilor), tocmai sa sunt externalizati.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Și eu am pățit așa prin luna decembrie și după ce am vorbit pe Chatul magazinului online și m-au sunat, am rezolvat imediat și am putut să prelungesc și să iau telefon.

Am așteptat destul înainte și nu se întâmplă nimic, dar imediat am reușit când am putut prinde un consultant in acel chat de la magazinul online.

Te sfătuiesc să faci la fel și cred că reușești numaidecât!

Baftă!

alterego
Cunoscător

A mai trecut o lună, mai am 5 luni de contract cu Orange (teoretic 4 luni că a 5-a lună a luat-o Orange cu japca), am vrut să-mi prelungesc abonamentul cu unul de 25 euro... nu vrea sistemul și gata... dacă nu vrea înseamnă că mă invită discret să plec la alți... eu cel puțin așa înțeleg...

Anonim
Neaplicabil

Buna

Daca nu aveți timp să sunați la 300 sau procesul durează prea mult aveți varianta de a face o sesizare scrisă explicând situația urmad ca un operator sa va contacteze.

https://www.orange.ro/contact/ 

Bineînțeles aveți dreptul de a aștepta o oferta sa vina de la sine însă există riscul că această sa nu vina niciodată.

O zi buna.

Dacă ai ști ce-i în call-center te-ai cruci... oamenii de acolo doar repetă o poezie și urmează un algoritm predefinit... nu mai sunt vremurile de acum 10 ani când în 5 minute indiferent pentru ce sunai, legat desigur de oferta Orange, se rezolva favorabil pentru client.

Anonim
Neaplicabil

Știu exact tocmai ce comunic cu ei și sunt transferat de la un departament la altul.

Un adevărat trio tehnic, marketing și departamentul aplicații.

Însă nu trebuie sa ne dăm bătuți numai dacă insistăm vom obține ceea ce ne dorim.

Anonim
Neaplicabil

Însă la metoda scrisă ei sunt obligați să va contacteze.

Nu e o urgență, dar am considerat că omul gospodar își face iarna car și vara sanie... și sincer sunt sătul să fiu plimbat de la Ana la Caiafa.