anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare plata in Google Play cu Orange

Magnus_1
Junior
Ma confrunt cu o problema des intalnita in ultima vreme,in legatura cu plata aplicatiilor din google play folosind metoda orange ca plata. De fiecare data cand schimb device'ul si configurez pe altul nou serviciul de plata prin orange in google play devine inactiv. Asa am patit si acum,a venit telefonul din service si dupa ce l'am configurat am avut nefericita ocazie sa constat ca in momentul cand vreau sa platesc orice aplicatie si merg la plata imi arata ca Orange este indisponibil. Nu inteleg de ce. Am reinstalat din nou telefonul,poate poate isi revine ... nimic. Se pare ca nici Relatii cu Clientii nu ma pot ajuta. Si in google nu mai stiu ce sa fac,ce sa configurez.
Poate ma poate ajuta cineva,poate a mai intampinat cineva eroarea asta.
Voi adauga si 1-2 fisiere sa vedeti.
Multumesc!
10 Răspunsuri 10

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Magnus! Presupun că ai urmărit pașii de aici, nu? https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/ Vom verifica și revenim aici cu un răspuns.

Magnus_1
Junior
Evident ca am urmarit pasii respectivi,folosesc metoda de plata prin orange de cand a fost lansat serviciul acesta. Dar cum am mentionat si mai sus de fiecare data cand schimb device'ul si este unul nou si configurez google play pe el ma lovesc de aceasta eroare. Si de fiecare data trebuie sa sun la Rel. Cl. sa le explic problema si ei cumva sa imi reseteze ceva la platile de pe contul meu. Problema este ca acum 2 zile au incercat Rel. Cl. Orange sa faca o resetare din nou pe contul meu dar...nu merge sa fac platile prin orange .... Ma dispera acest lucru 😞

Razvan
#StarMember
Momentan, ORO întâmpină probleme tehnice de câteva zile și aproape orice operație pe contul tău de voce și date mobile se poate solda și cu alte probleme decât cele inițiale.

RafaHelper
#StarMember
Salut @Magnus_1, Eu sunt curios ce aplicatii vrei sa cumperi?

Magnus_1
Junior
Gen...abonamentul la Google One,Truecaller ID chestii genul.

Vio73
#StarMember
Mai sunt și erori, din păcate dar sunt convins că s-a sesizat cine trebuie acum.

Magnus_1
Junior
Sincer nu stiu,stau cu problema asta de 3-4 zile... E foarte ciudat,detin 2 device'uri un Galaxy Note 10 + Huawei P30 și pe Huawei mrge în continuare plățile în Google Play prin Orange dar pe Samsung nu (sunt conectat pe ambele device'uri cu același cont) am zis ok atunci mă deconectez complet de pe un device și raman doar pe unul(poate merge)nici poveste. Doar asa merge platile cu orange sa platesc pe un device sa instalez si aplicatia si apoi sa instalez si pe device'ul al doilea aplicatia (deja cumparata de pe primul). Foarte ciudat.

Salut, Te rugam sa verifici setarile contului din magazinul de aplicatii si inclusiv tara sa fie selectata corect. O zi buna!

Magnus_1
Junior
Setarile contului sunt cat se poate de corecte la fel si tara. Am ajuns sa iau legatura si cu cei de la Google sa verifice contul meu si sa imi comunice daca sunt anomalii pe cont,si nu sunt ... din punctul lor de vedere totul este ok. Deci sincer nu stiu ce sa mai fac cu eroarea asta.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Magnus! Îmi pare rău pentru situația aceasta, o să mai verificăm ce se întâmplă și revenim.