anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E posibil sa creasca abonament fără acordul abonatului?

gicaiacob
Începător

De ce a crescut tariful abonament?

21 Răspunsuri 21

Extraordinar, ce sa spun...sa ai parte numai de experientele pe care le-am avut eu cu Orange!

 

Nelvis
Începător

Eu am facut o plangere si astept raspuns. Nu mi-a crescut decat cu 1 E, dar faptul in sine ma deranjeaza. Am cerut rezilierea chiar daca am cumparat la prelungire un telefon. 

Nita
Junior entuziast

Atenție! Cu data de 1 aprilie 2023 se majorează din nou abonamentele Orange!Fii pe faza și răspunde notificării, in lipsa răspunsului că nu accepți majorarea,se consideră că ai acceptat tacit majorarea.

Mulțumesc pentru informatie!, va fi ocazia cu care voi reusi sa reziliez contractul si sa scap de ei. 😁

 

Marcel1
Junior entuziast

Este o tactica inselatoare prin care cresterea abonamentului este facuta printr-un text ambiguu si absolut neclar. Textul suna cam asa:

"Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a
costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 6 Decembrie 2022 valoarea abonamentului tau de
pe x, y, z, w     va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus)."

   Eu ca orice alt om care a facut limba romana de calitate in scoala  intelege ca abonamentul / factura pentru toate serviciile enumerate va creste cu un Euro.

  Si uite asa accepti tacit si nu reziliezi crezand ca cresterea facturii la orange va fi de 1 Euro.

  Dupa care in Decembrie te trezesti cu 4 Euro, ( cate 1 Euro pentru fiecare serviciu). DAr deja au trecut cele 30 de zile.

  Si incep sesizarile, reclamatiie: De ce a crescut cu 4 Euro? De ce nu am fost informat corect si foarte clar?

  Raspunsul lor in limbaj de lemn: Eu sunt vinovat ca nu am inteles, ca nu stiu sa citesc in limba romana , si ca am fost informati corect ca 1 Euro = 4 Euro. 

  Ei inteleg din sintagma de mai sus si au explicat si telefonic ca  majorarea de un Euro este pentru "fiecare" serviciu enumerat. Culmea ca la telefon au insistat ca pe cuvantul fiecare, dar nu au recunoscut ca lipseste din text si ca creaza foarte mari confuzii.  Desi cuvantul "fiecare" lipseste cu desavarsire din text . 

  Cum am sanctionat lipsa de lor de responsabilitate si de recunoastere a problemei pe care o au:

- Am portat 4 numere de la orange ( 2 abonamente si 2 prepaid)

- Voi rezilia si cele 2 servicii de TV si Internet

- Le-am facut si plangere la ANPC pentru campania inselatoare pe care au demarat-o si o mentin in discutia cu mine. 

   Stiu multe alte persoane care s-au portat, desi au platit cateva luni abonamentele asa majorate.

   O sa vedem unde inclina balanta pentru departamentul de marketing Orange si ce este mai valoros:

- sa pierzi un client cu 6 servicii platite lunar , bonat de 17 ani

- sau sa recunosti ca ai gresit si sa fidelizezi clientul oferindu-i pastrarea pretului pana la finalul perioadei contractuale.

  Si in

Poate sa-mi ofere Orange si luna de pe cer, dupa 20 de ani divortam, nu-mi place țigănia, mai ales ca in ultimii ani au decazut, telefoane proaste(se strica dupa 2 ani), abonamente scumpe, operatori balbaiti si nepregatiti, iar aum dupa scumpiri si semnal prost. 

Decizia de a continua serviciile platite la Orange iti apartine la fel de mult ca si folosirea altui furnizor.

Legat de telefoane: daca la producator nu apare Orange, nu vad cum i-ai putea trage de maneca. Cred ca ai sesizat faptul ca cel putin doi utilizatori (unul de Samsung, altul de Apple) au intampinat probleme in urma unor actualizari de soft (pe langa faptul ca Orage nu produce, fizic, telefoanele, nici macar nu se ocupa de actualizarile de securitate).

Legat de restul (scumpiri, operatori nepregatiti si semnal slab), iti dau dreptate cu prima (scumpiri), partial cu a doua (cu operatorii am reusit sa rezolv maxim din a doua incercare), si cu partea a treia (semnal) cred ca depinde foarte mult pe unde te invarti. Nu este o formula universal valabila pentru toti clientii.Din cate stiu, licenta frecventelor detinute specifica un procent de 98% din populatie (nu si teritorial) si o calitate in care se incadreaza toti cei 4 operatori. Daca poti vorbi la telefon si poti accesa internetul pe mobil, este irelevant ca mie imi este indeajuns o viteza de 0,2Mbps si tie nu-ti ajung 20Mbps (sau invers). Fiecare isi foloseste resursele disponibile in functie de necesitati.