la 11-10-2023 11:18 PM - editat ultima oară la 12-10-2023 08:17 AM de DanielaH
Orange mare hoți ca după 10 ani de client mi-au suspendat abonamentul pentru greșeala ei.Am cerut să nu mai prelungește abonamentul că expira pe data de 11.11.2023 și ei pe 10.11.2023 mia suspendat abonamentul.Si am platit facturile la zii și am mai și plătit 27 Ron in plus.Si tot mia suspendat abonamentul.Sant hoții și derbedei cei de la Orange nici să nu mai aud de ei.
la 11-10-2023 11:33 PM
Mie mi se pare că ai obținut ceea ce ai cerut: ”am cerut suspendarea”. Din păcate nu cred că ai oferit toate detaliile astfel încât numărul să nu fie suspendat complet și de îndată. Oricum dacă tot doreai închiderea abonamentului, nu văd unde este problema. Numai bine.
12-10-2023 01:35 AM - editat 12-10-2023 01:35 AM
Buna user,
Ai atasat 2 poze ce contin nr tau de telefon. Cred ca ar fi bine sa le editezi mascand nr.
Cat despre problema ta: ai fost clar cand ai cerut asta? Cred ca aici ar fi trebuit sa spui ca nu doresti prelungirea abonamentului, sau semnarea unui nou abonament. Astfel, ai fi ramas in continuare cu abonament, insa, la liber.
Aici nu cred ca mai este vina Orange. Limba romana are multe intelesuri, de aceea ar trebui sa ne asiguram ca am fost intelesi pe deplin.
Seara faina🌙!
12-10-2023 06:27 AM - editat 12-10-2023 06:28 AM
Salutare!
Posibil să nu se fi înțeles ceea ce dorești! Ai depus cerere de reziliere? Dacă dorești închiderea contractului peste o lună, trebuie să faci o cerere de reziliere, iar din câte înțeleg tu ai cerut ceva și probabil că cei la care te-ai adresat, au înțeles altceva!
Te sfătuiesc să suni sau să îi contactezi din nou, să ceri să ți se redeschidă serviciul și să depui cerere de reziliere din secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Depinde ce ai cerut și ce s-a înțeles! Și asta că e Orange hoț, nu știu dacă sunt vreunii mai mult sau mai puțin hoți! Eu am avut probleme și la alții și nu i-am făcut hoți! E vorba de persoanele care vin în contact cu noi și care uneori înțeleg ceva, alteori altceva, depinde și ce ai spus (cerut), etc.
Deci faci cerere de reziliere și ceri să ți se repornească serviciile!
Baftă!
la 12-10-2023 10:05 AM
Deci, ai cerut sa nu mai prelungesti si numerele apar suspendate... Interesant. Sunt curios cum a decurs discutia si care a fost contextul, deoarece Orange nu are drept de suspendare decat pentru neplata si la cerere.
la 12-10-2023 02:25 PM
"Am cerut să nu mai prelungește abonamentul că expira pe data de 11.11.2023". Deci ai vrut sa nu se mai "prelungeste", pt ca oricum expira pe 11.10.2023, asa ca s-a inteles ca ceri rezilierea contractului. De restul banilor, ar trebui sa ceri sa ti se treaca numarul pe cartela.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor