anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Doresc sa vorbesc cu un operator!!

Calina
Junior

Am facut cerere de reziliere a contractul cu tv,mai bine de 10 zile in urma si nu ma contactat nimeni!!Tare cred ca orange,vrea sa mai platesc o factura....ca na,de cand au preluat de la Telekom,sunt varzaa!!

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea, apoi 1-1-1-0, ca să intri în legătură cu un operator.

Sper să reușești !

@Calina: Dacă mergeai într-un Shop aveai cererea chiar semnată, nu doar povestită. Faptul că nu ai fost contractată este un semn că Orange nu are soluție pentru tine, deci așteaptă să treacă termenul pentru a scăpa de tine. Simplu.

Exact asa am procedat!!Si nu are ce termen sa treaca,deoarece,eu nu am prelungire de contract....Zi buna!

Blue12
Senior

Buna. Tocmai am reziliat si eu un contrat tv de la fostul Telekom devenit Orange. Cum ai depus cererea? Prin email, scrisa de mana si semnata? Ai atasat o copie dupa buletin? Eu am reziliat pentru ca am ales tv de la Orange, doamna din Orange Store mi-a spus ca se ocupa ea de reziliere, dar...a uitat, asa ca timp de doua luni am platit factura pe degeaba. A trebuit sa fac eu cererea.

Poti vorbi cu un operator apeland numarul 300, apoi ramura 2, pentru servicii preluate de Orange, apoi ramura 3 pentru asistenta tehnica. Sau poti depune o reclamatie aici: 

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Buna!Am fost intr un magazin orange si acolo am facut cererea cu toate datele. Mi a spus sa astept sa fiu contactata de un operator de la rezilieri,ca va dura cel mult doua saptamani.Zi frumoasa!