anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce una spuneti online sau telefonic si alta in magazine?

Neaplicabil
Am fost la Orange. Mi s-a spus ca pt a recupera nr 0747xxxxxx trebuie sa imi fac separat alt abonament orange, totul ok, mi s-a prezentat un Samsung A03s in oferta, am acceptat si cand colo ce sa vezi, ne pare rau nu va putem da alt sim! Adica eu platesc serviciile la timp si o suma destul de ok, sun la 300 mi se da ok.ul ca pot lua nr inapoi, bat drumul ca sa mi se spuna ca nu! Eu unul stiam ca Orange este fidel clientilor, in sfarsit, reziliem contractul!
21 Răspunsuri 21

DanielaH
Moderator
Salut, Bog! Am editat întrebarea ta pentru a nu afișa date personale - acestea nu trebuie să fie publice în Comunitate. Te rugăm ca pe viitor să ai grijă să nu mai oferi astfel de informații aici (adresă de email, număr de telefon etc.).

Neaplicabil
Multumesc Daniela!

Razvan
#StarMember
Agentul Orange avea tot interesul să te înhațe cu un alt abonament pentru a atinge targetul de vânzare. Când mai întâlnești o situație de acest gen, îl pui să sune la 300 sau 0374300300 și apoi să îți dea telefonul ca să-l reclami pentru ceea ce face. Orice acțiune, are și consecințe pe care este nevoie să și le asume la un moment dat.

delfinas
#StarMember
Eu nu inteleg: nu aveau sa dea un SIM sau numarul dorit?

Neaplicabil
aveau si sim iar numarul era in carantina deoarece a fost nr meu de abonament. Rea vointa

Firefly
Cunoscător
Ok si nu ai incercat sa mergi la alt Orange Shop?

Neaplicabil
Pai am sunat la 300 mi-au dat ok, am vb online pe chatul Dingo mi-au dat ok,am resunat la serviciul cu clientii mi-au dat ok, mergeti in cel mai apropiat shop si se rezolva! s-am rezolvat nimic 🙂

delfinas
#StarMember
Bog, tu ai spus in magazin ce-ti doresti? Consultantul ti-a confirmat verbal ca a inteles si ca se poate face ce-ti doresti tu?

Neaplicabil
Tocmai,atat consultantii orange online cat si cel din magazin mi-au transmis ca imi pot recupera numarul,mai mult decat atat mi s-a oferit si un telefon la o suma ft mica,am fost de acord iar la sfarsit sa mi se spuna ca nu pot beneficia de nimic! Subliniez, am fost in shop orange tocmai la indicatiile a 3 sau 4 angajati orange cu care am luat legatura pe parcurcul unei intregi saptamani si sigur ca mi-au dat asigurari ca imi pot lua numarul inapoi cu conditia ca eu sa merg in orice magazin Orange doresc! Rezultatul insa a fost negativ!

delfinas
#StarMember
Daca e asa, suna a pacaleala. Si cand ti-au spus, la final, ca nu se poate ce-ti doresti tu, cum au justificat situatia?

Neaplicabil
Vanzatorul a sunat la colegii lui de la 300 , a primit aviz afirmativ cu rugamintea de a vizualiza emailul trimis de cei din online,iar dupa jumatate de ora de asteptat, mi-a ridicat din umeri gen imi pare rau... Nu am primit nici un raspuns ,atata timp cat toata lumea spunea,da mergi si i-ati numarul

delfinas
#StarMember
Pai trebuia sa astepte raspunsul, nu sa deduca faptul ca nu se poate si sa faceti contractul dupa ce se primea mailul de confirmare. Telefonul cumparat la/pe abonament si contractul pe ce numar de telefon apar?

Neaplicabil
n-ati inteles, nu am mai facut nici un contract

Neaplicabil
Asa convenisem, pt a-mi putea reprimi nr inapoi , sa imi creeze un nou abonament,deci sa merg cu doua abonamente paralel, si chiar si asa am acceptat,dar surpriza, la telefon si online mi-au transmis ca merge, iar in shop hop ca nu merge, desi imi confirmase ca da numarul meu este carantinat si il pot lua inapoi! Eu unul nu mai inteleg nimic