anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu s-a făcut trecerea de la prepay la abonament?

user_16461370
Începător
 
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare! 

Cred că te referi la faptul că nu s-a făcut trecerea de la prepay la abonament.

Poți să-i contactezi la 300, apoi formezi 5-2-0 sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Te loghezi în My Orange și apeși pe ,,Trimite un mesaj", alegând secțiunea dorită.

Baftă! 

delfinas
#StarMember

Dacă nu ne dai mai multe detalii, nu te putem ajuta, noi nu putem vedea care e situația contului tau.

Trixen
#StarMember

Salut,
Inteleg ca ai solicitat trecerea de la PrePay la abonament, iar aceasta inca nu a avut loc. Conteaza foarte mult cum ai realizat modificarea:
1. Daca ai fost in Orange Shop, schimbarea ar fi trebuit sa se faca in aceeasi zi, poate chiar pe loc. Poate dura 1-2 zile pana vezi si in My Orange sau online, insa cu siguranta primeai un mesaj de confirmare pe telefon. In contul My Orange este posibil sa trebuiasca sa adaugi numarul din nou.
2. Daca ai facut schimbarea online sau la telefon, atunci trecerea la abonament se va realiza cam la 1-2 ore dupa ce iti ajunge contractul prin curier si il semnezi. De la momentul deciziei la distanta (prin telefon sau online) adauga 1-3 zile lucratoare in functie de curier si localitatea in care locuiesti. Cand ajunge curierul, trebuie sa semnezi si sa trimiti inapoi contractul spre Orange (totul e pregatit si platit, insa ti se cere semnatura si buletinul).
Am facut de curand doua astfel de treceri si iti confirm ca procesul merge, insa dureaza putin.
Te asteptam cu vesti.

Pololică
#StarMember

Modificarile abonamentelor (chiar si a celor noi) se pot vedea in urmatoarele 48 de ore de la activare, deci azi sau, cel tarziu maine, ar trebui sa poti vedea resursele.

PS: ti s-a explicat ca in prima factura vei avea o prorata pentru perioada de la acceptul contractului si pana la data emiterii primei facturi, nu?

DanielaH
Moderator

@user_16461370, s-a rezolvat situația?