anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu am fost informat cand mi s-a anulat comanda ?

Sebastiaan
Junior
De ce nu am fost informat cand mi s-a anulat comanda la telefon ?
Abonamentul mi s-a prelungit dar telefon nu am mai primit si nici confirmarea de anulare a comenzii !
2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator
@Sebastiaan, bun venit în Comunitatea Orange! Ne dai mai multe detalii, te rog? Ce s-a întâmplat cu comanda ta? A fost anulată fără ca tu să fi solicitat acest lucru? Este vorba de o comanda plasată în magazinul online?

Vio73
#StarMember
Salutare! Cel mai bine ar fi fost să suni la 300 și să ceri legătura la Magazinul online sau să iei legătura cu ei prin Chat Djingo din My Orange (secțiunea contact/ contactează-ne) și ceri legătura cu un consultant, pentru că de acolo poți primi detalii exacte în ceea ce privește acest aspect. Noi putem doar să ne dăm cu presupusul! Și doamna DanielaH te poate ajuta. Succes și să ne ții la curent!