De ce mi s-a prelungit automat abonamentul?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-06-2022 09:12 PM
De ce s-a prelungit abonamentul pe inca doi ani daca am spus clar si raspicat agentului, atunci cand am fost sunat, faptul ca nu mai doresc ca continui colaborarea?Abonamentul expira in septembrie, iar abonamentul cel nou a fost reinnoit in 3 iunie.Multumesc
2 Răspunsuri 2

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-06-2022 09:46 PM
- ia legatura din nou cu serviciu relatii cu clientii la 300 si explicale raspicat ce s-a intamplat ..
- ce bine ar fi fost sa poti inregistra convorbirea .

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-06-2022 10:10 PM
Scrie in chatul Orange că nu ti-ai dat acordul să prelungești abonamentul la data convorbirii și soliciți să ți se pună la dispoziție înregistrarea convorbirii în care ți-ai fi dat acordul.
