la 20-12-2022 07:23 PM - editat ultima oară la 21-12-2022 07:52 AM de DanielaH
daca nu sint de acord cu marirea abonamentului,pot reziala contractul
20-12-2022 07:27 PM - editat 20-12-2022 07:28 PM
Salutare, @petrenicu
Daca au trecut cele 30 de zile fara sa trimiti sesizare in acest sens, a fost acceptat tacit. Marirea abonamentului a fost mentionata pe una din facturile anterioare, gasesti acolo mai multe detalii.
Insa poti suna la 300 pentru a discuta cu un operator (poti incerca combinatia de taste 1-1-1-0), poate reusesti sa rezolvi ceva.
20-12-2022 07:29 PM - editat 20-12-2022 07:31 PM
Salut,
Cu toate ca ti-am raspuns deja pe topicul deschis mai devreme, iti spun si aici: da, poti rezilia contractul. De fapt, in acea notificare de pe factura, scrie ca ai posibilitatea sa o faci in termen de 30 de zile. Daca esti inca in termen, o poti face fara probleme. Dar chiar si daca a trecut acel termen, cred ca Orange iti va da voie sa reziliezi fara plata unor penalizari.
Cu toate astea, dupa cum ti-am scris si pe celalalt topic, cel mai bine ar fi sa confirmi lucrul asta cu un apel la 300 sau 0374 300 300.
20-12-2022 07:39 PM - editat 20-12-2022 07:43 PM
Salutare!
Bineînțeles!
Pentru că au intrat în vigoare majorările cu câte un euro lunar în plus pe serviciu. Ai fost notificat pe factura anterioară și dacă nu ai zis nimic ( puteai să rediscuți contractul/contractele, să ceri rezilierea să treci la prepay, la yoxo, să portezi), se consideră că ai acceptat tacit.
Poți totuși să depui o sesizare din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
Sau să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă ți se spune despre servicii fixe și să sesizezi aceste aspecte.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor