In general, cartelele SIM nu prea se (mai) defecteaza atat de usor. Deci, parerea mea, e ca trebuie vazut intai daca problema e de SIM sau nu. Si asta poti face, apeland Relatii Clienti de pe un alt telefon sau....posibil si prin Djingo, daca ai acces la internet.
Daca e totul ok pe cont, exista posibilitatea ca SIM-ul sa nu-si ia semnal in zona respectiva. Incearca sa dai o selectie manuala de retea, si vezi la care dintre operatorii de roaming se conecteaza (daca se conecteaza).
Nr de telefon de contact este: +40374300300
Chat-ul Djingo, il poti accesa de aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Pentru ca e posibil ca SIM-ul sa fi fost dezactivat, sau sa existe o alta problema pe cont. Si atunci, chiar si daca ai avea un magazin Orange Romania in Germania, unde sa-ti poti inlocui SIM-ul (ceea ce nu cred ca ai), exista posibilitatea sa nu rezolve efectiv problema.
Deci, parerea mea: ia-le pas cu pas. Ia legatura intai cu Orange Romania. Vezi daca e totul ok pe cont. Daca da, abia atunci poti sa te gandesti la solutii de inlocuire a SIM-ului "de la distanta", presupunand ca asta ar fi singura solutie. Si eventual, si in problema asta, te poate ajuta tot un consultant.
Confirma intai ca problema este SIM-ul, inainte sa te gandesti la o eventuala inlocuire.
Client Orange