anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum profita orange de clienti

st89
Junior

Am fost la magazinul Orange Shop Timisoara din Iulius Town sa recuperez cartela prepay cu numarul de telefon , pentru ca mi-a fost furat telefonul in Madrid duminica 22.01.2023, dar mi s-a spus ca nu se poate si am primit un sim si trebuia sa sun la Relatii cu Clientii Orange sa vorbesc cu un operator. Operatoarea respectiva mi-a spus ca se merge direct in magazin si se face schimbarea cartelei doar cu buletinul. Am mers din nou in magazin si angajatul Orange Shop Iulius Town mi-a spus ca nu vrea sa imi schimbe si ca nu tine de atributia lui sa imi inlocuiasca sau sa sune la Call Center. Am mers dupa la magazinul Orange Shop Timisoara, Bulevardul Regele Mihai I nr 8, si doamna Ionela Strat a spus ca nu poate sa imi inlocuiasca cartela sim prepay si singura solutie este sa imi trec cartela prepay pe abonament cu valabilitate contractuala de minim 6 luni. Fiind intr-o situatie disperata de a imi recupera numarul de telefon pentru a imi putea accesa datele bancare am acceptat. Cand am ajuns acasa am sesizat ca imi facuse abonament pe 12 luni in loc de 6 luni cum spusese ( pe langa am primit si alt sim si a trebuit sa mai merg joi in orange shop) si am sunat din nou la departamentul de relatii cu clientii, din nou mi s-a confirmat ca se putea schimba cartela prepay fara probleme si ca am fost mintita de colegii lor din magazin.

Penibili ! absolut penibili!

19 Răspunsuri 19

Anonim
Neaplicabil

Evident ca nu e asta intentia ta, dar ai fost practic inselat pe fata de angajatii respectivi, deci trebuie sa se intample ceva, minim o sanctiune. Nu e normal asa ceva.

Anonim
Neaplicabil

Trebuie arsi toti angajatii care incearca si ei la randul lor sa arda clientii.

RafaHelper
#StarMember

Salut @st89, e neplăcut ce ai pățit si exemplu tau poate ii ajuta pe alții. Atunci cand ai nevoie de servicii care se pot face doar in magazin e bine sa ai si o dovada ca ceea ce dorești se poate realiza doar in magazin. Eu de exemplu caut informația direct pe site-ul operatorului si mai apoi merg in magazin si cer operațiunea dorita. Aici ai pașii ce trebuiau urmați in cazul tau: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
Daca reprezentantul din magazin nu te poate ajuta sau nu vrea ca in cazul tau, nu pleci din magazin si ceri sa vorbești cu un manager. E important sa le arați ce ai găsit daca nu cunosc procedura si daca tot refuza sa te ajute sa suni in acel moment in call center la 300 pentru a cere ajutor. De altfel e important sa citești cu atenție ce urmează sa semnezi.

Razvan
#StarMember

Mențiune, magazinul Orange din Iulius Mall este de tip store și aceia fac doar abonament, nu vor să înlocuiască o cartelă prepay pierdută sau furată și angajatul din Orange Shop de pe bulevardul Regelui Mihai nr. 8 a comis un abuz de încredere și forțare client să treacă de la prepay la abonament. 

teacher_
#StarMember

Îmi pare rău și mie pentru situația ta, dar....din experiența mea personala pot spune că și mie mi-a fost furat telefonul, am blocat SIM-ul (și eu sunt pe prepay) și fiindcă eram in drum spre București am mers la un Shop, de unde am primit alta cartelă fara nici o problema. Totul a durat 10 minute. Recunosc că la început vânzătorul a sugerat că aș putea trece la un abonament, dar am refuzat politicos, și nu a avut decât să îmi elibereze o noua cartela prepay, gratuit... Poate odată cu postarea asta toate persoanele vor fi mai atente in ceea ce privește înlocuirea cartelei.