la 23-11-2022 08:24 PM
Salut,
Am fost plecat in Elvetia in weekend si am primit o notificare de plata de 50euro pe un nr de telefon care mi-a fost alocat in timp ce Orange a portat nr de telefon de la Vodafone. Planul meu e Fun10 unde am si roaming si la ora actuala am 8.4GB din 8.4GB in roaming. Deci banuiesc ca am fost taxat pe numarul temporar.
Am incercat sa vorbesc cu cineva cind suni la 300 dar se pare ca e imposibil sa treci de robot.
Are cineva o solutie cum sa intrii in contact cu o persoana live care respira?
Multumesc,
la 23-11-2022 09:13 PM
Salutare!
Poți să formezi ulterior 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre servicii fixe și te va identifica la sfârșit Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP. Eu așa intru mereu în legătură cu ei în ultimul an. Sper să reușești!
Baftă!
la 23-11-2022 09:13 PM
Salutare!
Poți să formezi ulterior 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre servicii fixe și te va identifica la sfârșit Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP. Eu așa intru mereu în legătură cu ei în ultimul an. Sper să reușești!
Baftă!
la 24-11-2022 03:12 PM
Mersi, am inteles 👍
la 28-11-2022 11:15 AM
Bună ziua, cum găsesc codul de facturare pt a completa un formular de reziliere,nu cod abonat. Mulțumesc
la 28-11-2022 11:19 AM
la 03-12-2022 02:01 PM
Codul de facturare este vizibil pe factura (si pe Anexa la factura) , incepe cu 4417.... contine 14 cifre
la 28-11-2022 06:24 PM
Ce trebuie sa-i spun in 2-3 cuvinte, daca eu i-am zis ,, restanta plata,, si-mi raspunde ca nu pricepe ?
la 23-11-2022 09:38 PM
"Are cineva o solutie cum sa intrii in contact cu o persoana live care respira?"
Daca nu respira, nu prea mai are cum sa fie (a)live. :)))
Anyway, daca ai interfata vocala, poti incerca si sa ceri "transfer la operator". Sau pe chat-ul Djingo. Tot asa, ceri "transfer operator". Daca esti cu meniu interactiv, vezi daca te ajuta succesiunea de comenzi data de Vio.
la 25-11-2022 06:29 AM
Cu mare plăcere!
la 03-12-2022 08:55 PM
@Moon Bun venit in comunitate ! , Puteți trece peste asistenta virtuala prin a spune ceva de 2 ori , după ce va transfera la meniul traditional , tastați 5 - 2 - 0 , si intrați in legătura cu serviciul relatii clienti !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor