anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa vorbesc cu cineva in timp real la Orange?

Moon
Începător

Salut,

Am fost plecat in Elvetia in weekend si am primit o notificare de plata de 50euro pe un nr de telefon care mi-a fost alocat in timp ce Orange a portat nr de telefon de la Vodafone. Planul meu e Fun10 unde am si roaming si la ora actuala am 8.4GB  din 8.4GB in roaming. Deci banuiesc ca am fost taxat pe numarul temporar.

Am incercat sa vorbesc cu cineva cind suni la 300 dar se pare ca e imposibil sa treci de robot.

Are cineva o solutie cum sa intrii in contact cu o persoana live care respira?

Multumesc,

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți să formezi ulterior 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre servicii fixe și te va identifica la sfârșit Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP. Eu așa intru mereu în legătură cu ei în ultimul an. Sper să reușești!

Baftă!

 

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți să formezi ulterior 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre servicii fixe și te va identifica la sfârșit Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP. Eu așa intru mereu în legătură cu ei în ultimul an. Sper să reușești!

Baftă!

 

Mersi, am inteles 👍

Bună ziua, cum găsesc codul de facturare pt a completa un formular de reziliere,nu cod abonat. Mulțumesc 

Salut @SC! Bun venit în Comunitate!

Uite aici toate detalii despre codul de facturare.

Codul de facturare este vizibil pe factura (si pe Anexa la factura) , incepe cu 4417.... contine 14 cifre 

Ce trebuie sa-i spun in 2-3 cuvinte, daca eu i-am zis ,, restanta plata,, si-mi raspunde ca nu pricepe ?

 

arsradu
#StarMember

"Are cineva o solutie cum sa intrii in contact cu o persoana live care respira?"

Daca nu respira, nu prea mai are cum sa fie (a)live. :)))

Anyway, daca ai interfata vocala, poti incerca si sa ceri "transfer la operator". Sau pe chat-ul Djingo. Tot asa, ceri "transfer operator". Daca esti cu meniu interactiv, vezi daca te ajuta succesiunea de comenzi data de Vio.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cu mare plăcere!

Paul2022
Începător

@Moon Bun venit in comunitate ! , Puteți trece peste asistenta virtuala prin a spune ceva de 2 ori , după ce va transfera la meniul traditional , tastați 5 - 2 - 0 , si intrați in legătura cu serviciul relatii clienti !