- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2023 10:21 PM - editat ultima oară la 13-12-2023 08:07 AM de DanielaH
Buna seara comunitate, dupa 23 de ani de orange...am fost pacalit din nou de un operator orange, un sfat sunt în perioada contractuala, cum pot anula un serviciu?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-12-2023 10:46 PM - editat 12-12-2023 10:48 PM
@LuciaN27: Bun venit în Comunitate. Este chiar atât de gravă situația? De ce dorești să renunți la ceva care a fost recent contractat? Despre ce servicii este vorba? Abonament la Orange România sau Orange România Communications?
Pentru reziliere (renunțare / modificare) a unui contract /serviciu, e necesară o cerere către Serviciul Clienți cu 30 de zile înainte, conform mențiunilor din contract și cu penalitățile aferente (în cazul în care ai beneficiat de anumite discounturi). Detalii privind această procedură regăsești aici sau în Comunitate aici sau aici. Numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-12-2023 10:46 PM - editat 12-12-2023 10:48 PM
@LuciaN27: Bun venit în Comunitate. Este chiar atât de gravă situația? De ce dorești să renunți la ceva care a fost recent contractat? Despre ce servicii este vorba? Abonament la Orange România sau Orange România Communications?
Pentru reziliere (renunțare / modificare) a unui contract /serviciu, e necesară o cerere către Serviciul Clienți cu 30 de zile înainte, conform mențiunilor din contract și cu penalitățile aferente (în cazul în care ai beneficiat de anumite discounturi). Detalii privind această procedură regăsești aici sau în Comunitate aici sau aici. Numai bine.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2023 11:07 PM
Bună! Dacă ești în perioada celor 14 zile de probă de la data acceptării serviciului Orange, puteți rezilia ușor, printr-un apel la 300.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2023 05:57 AM
Salutare!
Dacă vrei să reziliezi un serviciu, trebuie să urmezi pașii :
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Trebuie să știi insă, că dacă ai avut luat un produs ( telefon sau altceva ) redus, etc.
Ai aici un topic ce ți-ar fi de folos:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/taxa-reziliere-abonament-in-perioada-contractuala/m-p/1190...
Sper să reușești !
Succes!
