anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa de responsabilitate fata de clienti

Isa1
Începător

Buna ziua 

Din pacate ma confrunt cu situatii neplacute si dezamagitoare cu privire la relatia orange - client.

Sunt client orange de mai bine de 15 ani, perioada in care mi-am respectat termenii contractuali fara a crea neplaceri.

De mai bine de 30 zile incerc sa închei cu succes un nou pachet orange Love, care sa si functioneze. S-au facut nenumărate sesizari si intervenții, dar rezultate nule. Din pacate mai bine de 50% dintre persoanele cu care am comunicat , mi-au produs neplăceri fara a gasi o solutie dimpotriva mi-au dat de înțeles sa aleg alta companie. Situatii neplacute includiv si cu abonamnetel de voce.

Săptămâna asta trebuia sa ajunga cineva de la orange ss rezolve, bineînțeles ca nu a ajuns.

Am zis sa încerc pt ultima data sa gasesc o solutie , pana ma reorientez cu totul către alt furnizor de servicii, desi nu eu sunt cea care trebuie sa găsească o solutie, eu sunt Clientul.

Imi este foarte greu sa cred ca o astfel de companie precum Orange, lasa lucrurile la voia întâmplării in ceea ce priveste calitatea serviciilor.

Poate cineva a mai intampinat astfel de situatii si ma poate ajuta sa închei aceasta poveste total nepotrivita pe furnizor 

5 Răspunsuri 5

Blue12
Senior

Imi pare rau pentru situatia prin care treci. Stiu ca este neplacut. Ne poti oferi totusi, ceva mai multe detalii? Ce nu a functionat, unde s-au impotmolit? 

Doresti sa activezi un pachet Love prin fibra, sau prin satelit? Poti incerca si varianta prin satelit daca iti e la indemana care nu necesita o infrastructura dezvoltata.

Sau ai deja instalate serviciile, si ai un deranjament?

FLo1
#StarMember

@Isa1: Bun venit în Comunitatea Orange. Nu știu situația cu care te-ai confruntat, însă dacă ai solicitat ceva care nu poate fi ofertat este de așteptat să fi îndrumat spre alți operatori la alegere. Nu știu (dar poate detaliezi) dacă ai încheiat contratul online sau într-un magazin OrangeShop / partener Orange. Orice nelămurire se poate clarifica contactând Orange printr-una din alternativele disponibile pe pagina de contatct, aici. Personal, îți recomand chatul Djingo: rapid, poți clarifica totul în scris (care rămâne) și fără neclarități de comunicare. Cât privește eventuale reprogramări sau modificări de program privind instalarea, acestea se pot clarifica printr-un simplu apel telefonic cu personalul tehnic care te anunță că va veni la instalare / sau în OrangeShop-ul unde ai încheiat contractul.  

Pololica
#StarMember

Salutare!

Din pacate, anumite servicii sunt externalizate (si Orange nu sunt singurii care apeleaza la astfel de servicii).

Totusi, ca sa avem un inceput, te-as ruga sa detaliezi putin:

  • ce pasi ai urmat pentru achizitia Orange Love (online sau magazin)?
  • ai fost notificata privind prin SMS privind data instalarii?
  • au mai fost programari neonorate?

Din experienta avuta cu Orange, programarea de instalare a fost respectata, in sensul ca am primit SMS privind data si intervalul orar, iar in ziua instalarii, la 8 dimineata, am fost sunat de tehnician pentru confirmare (nu a mai fost cazul, dar motivele au fost altele).

Mai sunt sincope, dar, expunand si aici, poate reusim (comunitatea) sa te sfatuim pasii de urmat. Problemele expuse aici in comunitate sunt transmise mai departe (majoritatea suntem clienti, dar sunt si angajati care fac legatura cu departamentele necesare rezolvarii problemelor).

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Din păcate, în toate situațiile, noi interactionăm cu oamenii, care la rândul lor, sunt angajați ai unei companii sau lucrează pentru o campanie care prestează servicii pentru o companie.

În ultimii ani, calitatea resursei umane a scăzut în toate domeniile de activitate, deci și la Orange, iar unii dintre aceștia, în diverse situații, lasă lucrurile neterminate sau evită rezolvarea lor. Dacă nu ai făcut o sesizare scrisă, te sfătuiesc să o faci din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Știu că este extrem de neplăcut să tot insiști și să repeți unele lucruri, dar, din păcate, asemenea probleme poți întâmpină și la alții. Au am întâmpinat la concurență situații asemănătoare, unele chiar destul de haioase, pe care le-am povestit prin Comunitate la un moment dat. Nu că iau apărarea cuiva, departe de mine, dar astfel de faze de râsul -plânsul am întâlnit și pe la alt gen de companii de utilități și am trecut demult peste faza nervilor, resemnându-mă. Din păcate, după părerea mea, nu ai alte soluții la îndemână în afară de a insista, fără să te enervezi și să pui suflet. Eu, de exemplu, am insistat vreo 6 ani să se pună o antenă GSM intr-o localitate și până nu am reușit, nu m-am lăsat. Am mers din poartă în poartă de multe ori după semnături, am făcut zeci de sesizări scrise, am vorbit de zeci de ori și până la urmă am reușit. Mulți m-au crezut nebun, pentru că nu m-am dus la concurență. Am mers tot timpul pe principiul că, dacă mă dă cineva afară pe ușă, eu intru înapoi pe geam. Știu că este mai greu, dar folosește toate mijloacele pe care le ai la îndemână ( telefon, secțiunea Contact, email, etc) pentru a-ți rezolva problema și sper din tot sufletul să reușești! Adică să se gândească cineva capabil să te asculte și să îți rezolve cap-coadă problema.

Succes și să ne ții la curent cu ceea ce ai făcut sau vei face!

DanielaH
Moderator

Isa, s-a rezolvat situația?