la 16-01-2023 10:33 AM
Buna ziua!
Anul trecut în luna martie am fost sunat de un reprezentant pentru prelucrarea abonamentului de telefon fix.
Am acceptat neștiind că pe lângă asta se strecoară SI un abonament de telefon mobil.
Vreau sa fie reziliat. Cu pensia mea abia dacă reușesc să plătesc telefonul fix dar doua abonamente.
Va rog să mă ajutați în acest sens.
Mulțumesc!
la 16-01-2023 02:45 PM
Puteți să sunați la 0374300300 sau mergeți la un magazin Orange sau pe pagina de Contact.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
la 16-01-2023 11:43 AM
Niculina, bun venit in Comunitate!!!
Abia acum ați observat că aveți acest abonament de mobil?
Ce abonament aveți? Dv puteți renunța la abonament acum, dar, dacă ați primit ceva reduceri la prețul abonamentului și/sau la cel al telefonului, va trebui sa plătiti diferența pentru lunile rămase din perioada contractuală.
la 16-01-2023 12:17 PM
Mulțumesc pentru promptitudine!
Acum am observat si nu cred că observăm daca nu eram nevoită sa dau factura băiatului pentru a face el plata.
A instalat aplicația si a observat că dețin doua abonamente.
Precizez că am 86 de ani si am scutire la abonament cf Legii 118.
De fapt abonamentul este gratuit plătesc doar convorbirile ce depășesc abonamentul.
Așa a fost de când am instalat telefonul.
Câteva luni am vorbit mai mult la telefon din cauza unor probleme de familie SI am crezut că asta e motivul, dar acum că s-au rezolvat probele nu mai vorbesc si cu toate astea abonamentul depășește 40 lei deși 250 lei este scutit.
Ce pot sa fac?
Deci nu am nici o reducere SI nici telefon
Mulțumesc!
la 16-01-2023 12:22 PM
Rugaminte: contactati Relatii Clienti (telefon: 300). Preluand Telekom, Orange ar fi trebuit sa preia si contractele cu alte beneficii legale (presupun ca numarul este de pe vremea Romtelecom).
la 16-01-2023 12:24 PM
Bună ziua!
Din câte observ, cred că este vorba de fostul Telekom!
Pentru a cere rezilierea, ai toate detaliile aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/anulare-contract-orange-romania-communication-...
Sper să reușești!
Baftă!
la 16-01-2023 01:48 PM
Daca nu ați primit nici o reducere, atunci cereți rezilierea unuia din contracte, ori fixul, ori mobilul. Eu cred că pe mobil aveți mai multe resurse/minute decât pe fix.
la 16-01-2023 02:22 PM
Vreau să păstrez fixul.
Nu știu cum să face cererea de reziliere a mobilului
la 16-01-2023 02:45 PM
Puteți să sunați la 0374300300 sau mergeți la un magazin Orange sau pe pagina de Contact.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
16-01-2023 11:58 AM - editat 16-01-2023 11:59 AM
Cum ati vazut ca este strecurat si un abonament de mobil?
Singura varianta este rezilierea abonamentului in plus si plata eventualelor reduceri primite (vor fi in urmatoarea factura de dupa rezilierea abonamentului mobil).
@delfinas la persoanele fizice, nu se platesc lunile ramase, ci doar reducerile primite pana acum (eventual se adauga reducerile primite la aparatura primita). Doar la firme (PJ) se cer lunile ramase plus beneficiile primite.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor