la 10-12-2025 12:21 PM
CUM ANULEZ O CERERE DE PORTARE FACUTĂ ONLINE?
la 10-12-2025 01:11 PM
dominteE, bun venit in Comunitate!!!
Ai aici detalii despre anularea portarii: https://www.orange.ro/help/cum-anulez-o-cerere-de-portare-solicitata-online-18328
la 10-12-2025 03:16 PM
Problema e că la Comenzile mele nu văd nimic, deci nu pot anula cererea de portare
la 10-12-2025 03:18 PM
Cand ai facut cererea?
la 10-12-2025 03:49 PM
Cererea de portare e din 2.12.2025, iar cea de anulare portare din 9.12.2025
la 10-12-2025 04:05 PM
Salut @dominteE,
Daca nu vezi nimic in comenzile mele va trebui sa iei legătura cu Orange pentru anulare cereri de portare. A mai fost un caz in comunitate la fel ca al tau si pana la urma portarea a fost realizata chiar daca cererea de anulare a fost depusa. Pentru a contacta Orange folosește o opțiune de aici: https://www.orange.ro/contact/ iti recomanda chatul.
la 10-12-2025 04:46 PM
Mulţumesc pt soluţia cu chat-ul . Am putut să mă fac înteles, nu ca la telefon. Sper şi să se rezolve.
la 10-12-2025 04:52 PM
Cu drag, sa ne ti la curent!
la 12-12-2025 09:49 AM
@dominteE, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 12-12-2025 10:38 AM
incerc si eu sa ANULEZ o portare. problema este ca in chat "nici un operator disponibil", iar la telefon, evident ca vorbesc cu robotul, robot care nu are decat optiunea "status portare", nu intelege ANULARE PORTARE. si uite-asa imi aduc aminte de ce am renuntat prima data la Orange, dupa 23 de ani de abonament. nu ca la altii ar fi mai dulce mierea, dar revenirea imaginilor in care vorbesti cu peretii e suparatoare
la 12-12-2025 01:26 PM
Salut @lGp,
Va trebui sa mai încerci tot pe chat si sa ai răbdare. Eu am încercat acum si in 2 minute am fost transferat la un operator.
12-12-2025 11:21 AM - editat 12-12-2025 12:06 PM
Salutare!
Dacă cererea de portare online a fost trimisă ( a fost aleasă o data pentru realizarea portarii), anularea portarii se poate face accesând linkul de mai jos.
https://www.orange.ro/magazin-online/istoric-comenzi
Trebuie sa fii logat cu datele contului cu care ai făcut comanda
la 12-12-2025 08:35 PM
Pe 10.12 şi 11.12 am vorbit pe chat şi am fost asigurat că cererea de anulare e dată spre procesare (portarea era programata pe 12). Am insistat să fiu anunţat pe telefon sau pe email când se rezolvă. Pe 12.12.2025, la ora 9 (că de la 9 poţi discuta pe chat cu un operator uman) am întrebat din nou ce s-a întâmplat cu cererea de anulare a portării. Surpriză! Portarea s-a făcut! Dar - 'Am discutat cu un superior şi acum trimitem cererea către colegi. Colegii vă vor contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a vă ajuta.'
Nu m-a contactat nimeni şi la 9,30 numărul era deja portat. Îl aburim pe **beep** până punem mâna pe el. Cel puţin pe chat au dat impresia că se străduiesc; prin telefon am avut senzaţia că vorbesc cu pereţii. Când am trimis cererea de anulare pe email nu am văzut un termen în care să primesc răspuns, iar dacă mergi într-un magazin fizic nu poţi anula cererea pentru că ai făcut-o online?!! Sunt curios dacă e valabilă politica asta şi când trebuie să plăteşti!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor