Daca n-a facut asa dintotdeauna, se poate sa fie si o problema de retea (ori la tine, ori la persoana cu care vorbesti). Cu toate astea, ma indoiesc ca are vreo legatura cu faptul ca telefonul e pe speaker.
Suna la 300 sa-ti deschida un ticket. Va trebui sa le dai cateva exemple de astfel de apeluri (call drops), ca sa poata sa-si faca o idee ce s-a intamplat concret in momentul ala, si daca tine sau nu de retea. Parerea mea e ca da, se poate sa tina de retea. Si daca semnalul e deficitar intr-o zona sau in cealalta, se prea poate sa fie motivul pentru care se inchide.
Ai observat cumva si intreruperi pe parcursul convorbirii? De exemplu, cuvinte care nu se aud complet? Se aud doar franturi, ici si colo? Daca daca, cu atat mai mult e o problema de semnal. Dar din nou, poate sa fie la oricare dintre "capete". Si tine de mai multi factori.
Folosesti functia de Apel WiFi? Ai WiFi ca lumea in casa? Daca da, si zici ca ai semnal ca lumea pe reteaua Orange, incearca eventual sa inchizi WiFi-ul si vezi daca observi vreo imbunatatire.