
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2025 11:16 PM - editat ultima oară la 17-02-2025 08:37 AM de DanielaH
Buna Seara,Comunitate !
Vineri,am incheiat un abonament de voce intr-un Orange Shop.Contractul l-am primit doar pe hartie,nu si in format electronic,pe adresa de mail.La celelalte abonamente pe care le am,am primit si pe mail contractul,chiar daca am fost in magazin Orange.
Cum pot sa am acces la contractul pe care l-am incheiat vineri, si in format electronic nu doar pe hartie.
Va Multumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-02-2025 11:36 AM
Poți verifica în My Orange, secțiunea "Setări cont/ Documente". Să ne spui dacă ai reușit. (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente)

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2025 11:28 PM
Salut! O dată ce ai încheiat abonamentul în Orange Shop și l-ai primit în format letric, nu ți se va mai trimite și în format electronic. Dacă îți dorești varianta electronică, îți poți scana exemplarul tău. La achiziția unui abonament online, poți primi un contract doar în format electronic, dacă mai ai numere pe cont, sau tot în format letric, prin curier pentru semnătură și transmiterea unui exemplar către companie. Noapte binecuvântată!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-02-2025 05:48 AM
Eu am încheiat un contract în Orange Shop și deși am primit contractul pe hârtie, el apare și electronic în contul myorange 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-02-2025 11:18 AM
Unde anume ? In ce sectiune ?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-02-2025 11:36 AM
Poți verifica în My Orange, secțiunea "Setări cont/ Documente". Să ne spui dacă ai reușit. (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente)

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-02-2025 12:07 PM
Desigur,am reusit.
Va multumesc frumos pentru raspuns.
O zi superba va doresc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-02-2025 01:05 PM
Super! Mă bucur. Te mai așteptăm în Comunitate.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2025 11:43 PM
Multumesc pentru raspuns ! Noapte Linistita !
