anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contact orange

Madeleine80
Începător

Cum pot lua legatura cu un operator orange? Incerc sa contactez pe cineva fie telefonic fie prin e-mail si nu reusesc 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți telefonic la 300/0374300300 și urmezi pașii robotului, din Chat Djingo  , unde ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Campion

Salutare!

Metodele de contact le găsești in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți telefonic la 300/0374300300 și urmezi pașii robotului, din Chat Djingo  , unde ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.

Baftă!

Nu merge. La 0374300300 Gia iti inchide daca nu ai un numar de telefon in reteaua Orange

Da, ai nevoie de Bafta, pt ca nu functioneaza ce spuneti Dvs.

la nr. listat (singurul pe care l-am gasit) daca urmezi "pasii robotului" te transfera la un meniu automat cu 3 optiuni: plata, factura, infocost. daca ai nevoie de altceva (schimbare adresa, etc.. vrei sa vorbesti cu cineva real, o persoana!)), nu poti! Chat Djingo nu functioneaza! este total inutila aplicatia, nu intelege nimic, si cand spui transfer operator, spune ca te transfera, iar dupa cateva minute te intreaba daca mai vrei sa continui conversatia, pt ca nu ai mai scris nimic! Acelasi lucur si cu My Orange... cand ceri transfer operator, acelasi lucru se intampla... 

deci, este greu sa te gandesti ca interfata a 3 sisteme diferite nu a fost gandita Special pt a descuraja utilizatorul in eforturile de a contacta pe cineva real!

vreti sa economisiti bani din costurile salariilor?? ok, atunci investiti intr-un AI care functioneaza, nu Djingo... 

pt ca altfel, clientii/utilizatorii vor pleca! exista alte companii unde macar dau impresia ca le pasa despre ce cred clientii... la orange asta s-a pierdut de mult, si pare din ce in ce mai rau situatia!

 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Madeleine80

Ce se întâmpla de nu reușești?

Va spun eu ce se intampla de nu reusim! indiferent de intrebare, esti transferat automat la un meniu undei nu ai decat 3 optiuni, toate automate (plati, factura, infocost)... deci nu ai nici o optiune sa vorbesti cu cineva, in cazul ca ai ALTE intrebari nelegate de cele 3 subiecte (cum ar fi schimbare adresa, etc.)

Django este TOTAL intutil... pui intrebarea, zice ca te transfera, nu face nimic dupa aceea, dupa care te intreaba de ce nu ai mai zis nimic, si daca vrei sa te deconectezi!

Numai in Romania exista atata lipsa de repsect pt client! cum e posibil sa lasati tot sistemul in halul asta?!

nu toata lumea poate sa mearga fizic intr-un magazin orange, unde o sa iti spuna, a, nu, noi suntem doar parteneri, trebuie sa mergeti in alta parte la un magazin orange mai mare... 

ESTE INADMISIBIL!!! Rusine!

DanielaH
Moderator

@Madeleine80, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

Dorin1972
Junior

Vreau oferta epntru o persoana juridica dar Gia, invariabil, imi inchide telefonul. E jalnic!!!

 

Dorin1972
Junior

Am reusit cu Django sa ma programeze in maxim 2 zile!!! Rusinos. Pai mai am vre-un interes?!

 

dorucalincioban
Începător

Din punctul meu de vedere, fiind client de peste 20 ani, consider că Orange NU dă doi bani pe clienții persoane fizice și NU este interesat să afle și să rezolve problemele noastre. O decizie catastrofală a managementului: La început a eliminat modalitatea de contactare prin e-mail, iar acum a eliminat și formularul de contact. Și pentru ce? Probabil a câștigat 10-15 mii de lei prin neplata unor salarii ale celor care trebuiau să răspundă... Trebuie neapărat să pierd vremea și să încerc să iau legătura TELEFONIC cu un operator uman, ca să anunț o problemă? De fapt care este câștigul Orange? Nu mai plătește operatori care să răspundă în scris și plătește operatori care să răspundă la telefon... Încerc să plătesc factura prin „PAY BY CLICK” și primesc mesajul „General Error”. Se aude Orange? Am mai raportat această eroare prin e-mail și s-a rezolvat rapid. Acum?