anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartelă inchisă "abuziv"!

JohnL
Junior entuziast

Salut! De la 1 iun 2023 mia inchis in mod abuziv un numar de telefon desi am platit fara intarzieri de cativa ani buni sume f mari chiar si când baiatul meu de pe cartela a facut cost suplimentar de 90 (nouă zeci) de Giga! Am internet si tv prin fibra + 2 cartele (din care una e aia care mia închis-o "abuziv" fara sa cer asta si fara sa primesc macar un mesaj de avertizare liber de contract pe care le reziliez + tv prin satelit si înca o cartela in contract... (pt copiii mei)! Vă întreb:- Cum e posibil sa-mi fie închisă cartela fără motiv, deși nu am avut întârzieri la plată și mai ales fără să fiu avertizat în vreun fel... Brusc m-am trezit ca nu mai am semnal si cand am sunat la orange, operatoarea nu a stiut sa-mi dea un raspuns concret si a inchis telefonul.

19 Răspunsuri 19

Razvan
#StarMember

Salut! In My Orange îți mai apar active numerele? Dacă ai posibilitatea, să mergi intr-un Orange Shop/Store ca să schimbi simul. Este posibil, să ți se fi ars cartela sau dezactivat, cine mai știe, am pățit acu multi ani, rămâneam fără semnal constant, schimbat simul, după care situația a persistat, am schimbat iar simul, după care am sunat la ei și s-a rezolvat până la urmă, fără nicio explicație. 

JohnL
Junior entuziast

Am sunat si la orange... Numarul a ,,disparut,, imediat si din My Orange si au confirmat ca e inchisa dar fara sa-mi explice cum si de ce!

delfinas
#StarMember

John, bun venit in Comunitate!!!

Daca nu ai semnal pe acel numar, nu inseamna ca ti-a fost inchis abonamentul respectiv. Nu ar fi facut ei asta fara sa te notifice in prealabil.

Daca spui ca esti la zi cu plata abonamentelor, daca pe celalalt numar ai semnal si ambele sunt folosite in aceeasi zona, poate fi o problema la SIM-ul tau sau telefonul tau. Ai incercat sa bagi SIM ul tau in alt telefon sau ai dat un restart telefonului?

JohnL
Junior entuziast

,,Stai linistit"!!! (mă pricep)... Cartela a disparut si din My Orange, am sunat la Orange si...... numarul meu.... surpriză.... nu mai este!!!!!!!????????!!!!!!???

Ciudat, nu am mai auzit de un asemenea caz... sa ti se inchida un abonament, fara ca tu sa ceri asta si platile sa fie la zi. O explicatie trebuie sa existe si numai cei de la Orange ti-o pot da. Sa ne tii la curent cu solutia, sunt tare curioasa care e explicatia situatiei.

JohnL
Junior entuziast

Merci! Eu sincer, initial renuntam la tot (desi per total am fost multumit)... pt ca sunt liber de contract de un an jumate... Dar acuma vreau explicatii (măcar)... pt ca din cauza ca mia oprit cartela aș fi putut pierde ...!!

Razvan
#StarMember

Da, în cazul acesta, ca și clienți, nu te putem ajuta că nu avem acces la baza de date ORO, însă ai putea să iei legătura cu ei pe chatul din My Orange să le ceri explicații și dacă ești în perioada contractuală să ceri și despagubiri conform TCG anexat. Succes! 

JohnL
Junior entuziast
  1. Multumesc!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai făcut și o sesizare scrisă? Eu cred că trebuie să faci și așa ceva de aici ( dacă ești client Orange Romania):

https://www.orange.ro/contact/

 Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Mă gândesc că te va lămuri cineva mai bine!

Noi, aici suntem doar simpli clienți, ca și tine!

Succes! 

JohnL
Junior entuziast

Multumesc!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu drag!

JohnL
Junior entuziast

Screenshot_20230604_110440_com.orange.contultauorange.jpg

JohnL
Junior entuziast

DanielaH_0-1685870545610.png

 

 ...uitati cam cat am platit eu si totusi...!!

JohnL
Junior entuziast

 

DanielaH_1-1685870629832.png