la 03-06-2023 10:41 PM
Salut! De la 1 iun 2023 mia inchis in mod abuziv un numar de telefon desi am platit fara intarzieri de cativa ani buni sume f mari chiar si când baiatul meu de pe cartela a facut cost suplimentar de 90 (nouă zeci) de Giga! Am internet si tv prin fibra + 2 cartele (din care una e aia care mia închis-o "abuziv" fara sa cer asta si fara sa primesc macar un mesaj de avertizare liber de contract pe care le reziliez + tv prin satelit si înca o cartela in contract... (pt copiii mei)! Vă întreb:- Cum e posibil sa-mi fie închisă cartela fără motiv, deși nu am avut întârzieri la plată și mai ales fără să fiu avertizat în vreun fel... Brusc m-am trezit ca nu mai am semnal si cand am sunat la orange, operatoarea nu a stiut sa-mi dea un raspuns concret si a inchis telefonul.
la 03-06-2023 10:56 PM
Salut! In My Orange îți mai apar active numerele? Dacă ai posibilitatea, să mergi intr-un Orange Shop/Store ca să schimbi simul. Este posibil, să ți se fi ars cartela sau dezactivat, cine mai știe, am pățit acu multi ani, rămâneam fără semnal constant, schimbat simul, după care situația a persistat, am schimbat iar simul, după care am sunat la ei și s-a rezolvat până la urmă, fără nicio explicație.
la 03-06-2023 11:25 PM
Am sunat si la orange... Numarul a ,,disparut,, imediat si din My Orange si au confirmat ca e inchisa dar fara sa-mi explice cum si de ce!
la 03-06-2023 10:56 PM
John, bun venit in Comunitate!!!
Daca nu ai semnal pe acel numar, nu inseamna ca ti-a fost inchis abonamentul respectiv. Nu ar fi facut ei asta fara sa te notifice in prealabil.
Daca spui ca esti la zi cu plata abonamentelor, daca pe celalalt numar ai semnal si ambele sunt folosite in aceeasi zona, poate fi o problema la SIM-ul tau sau telefonul tau. Ai incercat sa bagi SIM ul tau in alt telefon sau ai dat un restart telefonului?
la 03-06-2023 11:29 PM
,,Stai linistit"!!! (mă pricep)... Cartela a disparut si din My Orange, am sunat la Orange si...... numarul meu.... surpriză.... nu mai este!!!!!!!????????!!!!!!???
la 04-06-2023 07:50 AM
Ciudat, nu am mai auzit de un asemenea caz... sa ti se inchida un abonament, fara ca tu sa ceri asta si platile sa fie la zi. O explicatie trebuie sa existe si numai cei de la Orange ti-o pot da. Sa ne tii la curent cu solutia, sunt tare curioasa care e explicatia situatiei.
la 04-06-2023 11:53 AM
Merci! Eu sincer, initial renuntam la tot (desi per total am fost multumit)... pt ca sunt liber de contract de un an jumate... Dar acuma vreau explicatii (măcar)... pt ca din cauza ca mia oprit cartela aș fi putut pierde ...!!
la 04-06-2023 06:25 AM
Da, în cazul acesta, ca și clienți, nu te putem ajuta că nu avem acces la baza de date ORO, însă ai putea să iei legătura cu ei pe chatul din My Orange să le ceri explicații și dacă ești în perioada contractuală să ceri și despagubiri conform TCG anexat. Succes!
la 04-06-2023 07:24 AM
la 04-06-2023 06:56 AM
Salutare!
Ai făcut și o sesizare scrisă? Eu cred că trebuie să faci și așa ceva de aici ( dacă ești client Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Mă gândesc că te va lămuri cineva mai bine!
Noi, aici suntem doar simpli clienți, ca și tine!
Succes!
la 04-06-2023 07:21 AM
Multumesc!
la 04-06-2023 07:22 AM
Cu drag!
la 04-06-2023 12:10 PM
la 04-06-2023 12:12 PM - editat ultima oară la 04-06-2023 12:22 PM de DanielaH
...uitati cam cat am platit eu si totusi...!!
la 04-06-2023 12:16 PM - editat ultima oară la 04-06-2023 12:24 PM de DanielaH
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor