Asa zisele oferte pe care o parte din abonati le primesc la telefon, din initiativa operatorului, sunt apa de ploaie si pe principiul "sa-i prostim pe prosti". Exista N cazuri semnalate atat aici cat si pe Softpedia, cazuri in care ofertele venite din partea operatorului, pe nepusa masa, au fost nesimtit mai slabe decat ceea ce se ofera in mod curent la retentie.
Exemplu: - Mama a fost ofertata cu o tableta oferita in mod gratuit "gratie vechimii si ca urmare a faptului ca este client fidel" doar ca acea gratuitate presupunea:
- incheierea unui abonament nou de date de 9 euro / lunar x 24 luni;
- tableta in cazua era doar 3G;
- abonamentul de date era doar 4G;
- abonamentul de date nu avea trafic national nelimitat;
Ca si revers al medaliei, la retentie se poate obtine abonamentul Smart 15 in varianta SIM Only, cu reducere de 30% (adica la 10 euro / lunar) daca se zgarie hartia pentru 24 de luni. Acest abonament ofera:
- internet national nelimitat;
- acces 5G;
- nelimitat min + sms national;
- nelimitat min + sms in roaming;
- 600 min internationale;
Daca esti in primele 14 zile de la primirea ofertei, o poti denunta unilateral fara alte intrebari din partea lor si fara a fi obligat sa platesti penalitati.
@MihaelaC si @DanielaH Transmite "colegilor" de la comercial / ofertari urmatorul aspect: Decat sa suni si sa oferi nimic, mai bine nu mai suni.