anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

As dori reactivarea unui abonament închis

Adelina-Karla_R
Începător
Buna ziua, am reziliat un abonament deoarece titulara acestui abonament care a fost matusa mea a decedat. Ea avand 2 numere de telefon dintre cate unul era folosit, achitat si administrat de către mine. Insa am specificat sa fie ichis doar unul dintre numere. Dar mi-au fost inchise ambele fara o anunțare directa (telefonic) eu ce pot face acum deoarece am Urgenta nevoie de nr acela activ pt ca sunt plecata in strainatate si nu mai am accez la telefon. E groaznic. Cum pot sa procedez?
Va mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Adelina, In aceasta situatie, iti recomandam sa suni la Serviciul Relatii clienti, la numarul 300 pentru a discuta cu un operator. Daca numarul nu a fost alocat altei persoane, il poti solicita. Multumim. 🙂

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

teacher_
#StarMember
Buna seara. Când ați închis numărul respectiv?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Nu cred că se mai poate face ceva în acest sens, pentru că acel număr este posibil să fi fost alocat altcuiva. Dar merită să pui întrebare! Succes!

Pololică
#StarMember
Din pacate, de cateva luni nu se mai accepta preluarea abonamentelor celor care au decedat. La mine, acum doi ani jumatate s-a putut (a murit mama si avea atat numarul ei, cat si numarul tatei. Numarul pe care il folosea tata l-am preluat in abonamentul meu). Acum, am vazut ca nu se mai accepta (se considera contract inchis). Ar fi varianta ca, daca numarul respectiv sa aiba prefix de Orange, sa poti sa-l preiei tu la un abonament nou (cu oferta de pe site).

Salut, Adelina, In aceasta situatie, iti recomandam sa suni la Serviciul Relatii clienti, la numarul 300 pentru a discuta cu un operator. Daca numarul nu a fost alocat altei persoane, il poti solicita. Multumim. 🙂