anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare portare catre Telekom

ClaudiuGabriel2
Junior entuziast

Bună Ziua !

Am rămas în impas în legătură cu o portare a numărului de voce mobila Orange către Rețeaua Telekom. Dimineața Am primit un mesaj de la Orange pentru a anula portare pentru a ajunge la ofertă. În mesaj Am văzut link-ul cu cererea de portare.Problema este ca nu știu unde trebuie sa trimit acea cerere de portare completată. Trebuie sa merg la Orange Shop sau pe mail ? Știe cineva. Mai jos atașez captura de ecran cu mesajul primit.

As fi recunoscător dacă as fi ajutat.

Vă Mulțumesc 

1000007589.jpg

1 Soluţie acceptată‚

Situatia a fost realizata. Raspunsurile primite mi-au fost de folos.Am luat legatura telefonic cu cei de la Telekom,cererea de portare a fost anulată iar numarul de telefon apartine in continuare retelei Orange. Motivul pentru care am facut aceasta initiativa nereusita 😂 este ca sunt foarte pasionat si imi plac foarte mult telefoanele mobile.In special acum in aceasta perioada de Black Friday.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Explorator

Salut,

Cererea de anulare portare se trimite către furnizorul acceptor.

In cazul in care ai făcut cererea de portare către Telekom la ei trebuie să trimiți cererea de anulare sau te deplasezi într-o reprezentanta a lor.

Cum ai făcut cererea de portare?

Cererea de portare către Telekom am facut-o online,pe site-ul lor.

Încearcă să vezi daca poți online (de exemplu la Orange/yoxo se poate).

Daca nu, te poți deplasa într-o reprezentanta de-a lor sau caută să contactezi serviciul clienti.

Cel mai bine ar fi daca te-ai putea duce într-o reprezentanta de-a lor.(este mai sigur).

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cererea de anulare a portarii o faci CATRE noul furnizor (in cazul de fata, TELEKOM) cu 24 de ore inainte de portarea efectiva.

Totusi, ai grija daca ai semnat contract la abonament. S-ar putea sa ai un articol in care sa fie trecut faptul ca daca renunti la portare, numarul temporar continua abonamentul.

DanielaH
Moderator

@ClaudiuGabriel2, s-a rezolvat situația cu portarea? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

Situatia a fost realizata. Raspunsurile primite mi-au fost de folos.Am luat legatura telefonic cu cei de la Telekom,cererea de portare a fost anulată iar numarul de telefon apartine in continuare retelei Orange. Motivul pentru care am facut aceasta initiativa nereusita 😂 este ca sunt foarte pasionat si imi plac foarte mult telefoanele mobile.In special acum in aceasta perioada de Black Friday.

Multumesc tuturor pentru raspunsurile primite.

Îți mulțumim și noi pentru că ai revenit cu feedback.

Poți marca răspunsul care te-a ajutat cel mai mult ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Te mai așteptăm în Comunitate.