anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament online

Costy48
Junior
Am achiziționat un nou telefon cu contract. Pentru ”activare ” trebuie să fac următoarele ....să intru în contul My Orange, apoi să apăs butonul ”activează abonamentul ” și să introduc seria de pe cartela SIM. Nu găsesc acel ”buton” pentru a introduce seria de pe cartela SIM ? Menționez că este al doilea telefon achiziționat de mine.
15 Răspunsuri 15

delfinas
Specialist certificat
Costy, dar de ce asa complicat? Nu ai bagat direct SIM ul in telefon si gata?

Costy48
Junior
Ba da , dar nu am internet și nu-l pot configura

delfinas
Specialist certificat
Maine dimineata, dupa 8, suni la 300 sau scrii pe chatul din MyOrange si soliciti activarea abonamentului.

DanielaH
Moderator
@Costy48, ai reușit să activezi SIM-ul?

Costy48
Junior
NU... perioada de activare se poate face aproximativ în 3 zile iar contractul de abonament l-am primit în 29.11.2021 , deja au trecut 8 zile și având în vedere că durează încă 3 zile voi returna comanda . Nu știu de ce odată cu încheiere contractului nu este activată și cartele SIM .

DanielaH
Moderator
@Costy48, poți trimite un e-mail cu solicitarea pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit.

Costy48
Junior
Am încercat de pe contul meu Orange și-mi spune că numărul de telefon este ”suspendat” !

Costy48
Junior
Nu am primit nici până acum răspuns la solicitare . Dezamăgit total de modul de comunicare cu clienții . Sunt total derutat de cum voi putea să rezolv situația .

DanielaH
Moderator
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
@Costy48, s-a activat numărul?

Silviu09h
Începător
Am aceiași problema , am achiziționat acum 5 zile din magazinul online un nou telefon la prelungirea abonamentului , in pachet am primit noul blank sim care trebuie activat online , am urmat toți pași , My orange , servicii , activare sim , introdus serie sim , apare mesajul cum ca trebuie repornit telefonul , dar simul nu are Recepție ,

Costy48
Junior
Pe mine m-a ajutat foarte mult DanielaH moderator , ar fi bine dacă poți lua legătura cu ea și te va îndruma pas cu pas în rezolvarea problemei . O altă soluție ar fi să contactezi magazinul online Orange .

DanielaH
Moderator
@Silviu09h, s-a activat abonamentul? În mod normal, el se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit sau un apel la 300.

Soso24
Începător
Aceeasi situatie o am si eu. O mare bataie de joc. O sa fac o sesizare si la protectia consumatorului. Am achizitionat in data de 9.05 un abonament de pe net, de pe siteul orange, pe care l-am primit miercuri in data de 11.05. Din pacate nu reusesc sa il activez, desi in mailul primit si in contract scrie ca abonamentul se activeaza automat in 15 zile sau cand doresc eu din my orange. Am tot incercat si eu si colegii dumneavoastra din orange store si nu am reusit. Am facut deja 3 sesizari la serviciul clienti si toti mi-au zis ca abonamentul este programat sa se activeze in data de 24 sau 25. Mi se pare aberant si o lipsa totala de profesionalism din partea Orange. Repet, in contract scrie foarte clar ca pot activa abonamentul cand doresc eu. Daca pana maine 13.05 la ora 10:00 nu este activat abonamentul sunt nevoit sa returnez abonamentul si sa fac cateva sesizari la protectia consumatorului.