Costurile lor nu sunt problema ta (sau a mea, sau a clientului in general). Ei au venit cu o oferta cu stelute de subsol, in loc sa le puna printre primele lucruri de stiut inainte sa treci la acel abonament.
Si...n-are niciun sens. Ai trecut de la abonamentul de Fun 12 (nu stiu cat de fun a fost pana acum, dar nu pare sa se schimbe prea mult pe viitor) la Fun 12 cu 5G (in cazul tau, FARA 5G).
Paaai...am o intrebare: cine ti-a facut trecerea, sau cand s-a facut trecerea, nu i-a dat nimanui prin cap ca nu vei avea 5G cu acel abonament "5G"? Cum e asta? Ti-au facut abonamentul cu 5G pe hartie, "multumim, mai cumparati de la noi", si acum cauta motive sa nu-ti dea 5G-ul si in realitate? Pai...e cu 5G sau nu? Pentru ca, atata timp cat nu specifica niciunde ca ar fi conditii speciale de "aderare", mi s-ar parea normal sa-ti activeze foarte frumos, si fara alte pretexte, 5G-ul pe cont.
Client Orange