anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Restricție date

1989G
Începător

Buna dimineața am avut o restricție de date pe numărul 0787xxxxxx am platit o și cei de la tehnic zice că nu au ajuns banii in cont 

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Salut, @1989G!

Am acoperit noi numărul de telefon pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici în Comunitate.

Legat de situația ta, ne dai, te rog, mai multe detalii? Înțeleg că numărul este suspendat pentru neplată? Cum ai achitat factura? Ai trimis dovada de plată?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți grăbi acțiunea prin trimiterea unui email cu poza atașată a dovezii la adresa de email plati@orange.com.

Baftă!

Pololică
#StarMember

De obicei banii se vad de pe o zi pe alta si, daca vrei sa reactivezi serviciile mai repede, este necesar confirmarea platii prin aplicatie/versiunea web sau prin mail.