anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentul Fun 12 are 5G sau nu?

Ady2022
Junior entuziast
Salut, referitor la noile abonamente cu 5G as dori sa stiu daca exista si alte conditii suplimentare pentru a le putea activa? Am incercat sa activez si mi s-a spus ca nu indeplinesc toate conditiile, una dintre ele fiind ca nu am cumparat telefon online de la orange. A mai patit cineva asta? Multumesc frumos!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Ady2022! Prin abonamentul FUN12 poti beneficia de tehnologia 5G. Trebuie doar sa te asiguri ca ai un model de telefon compatibil cu aceasta tehnologie. Uite aici gasesti mai multe informatii - https://www.orange.ro/help/articole/ce-este-5g-si-ce-va-aduce-nou

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Orange Assistant, asa e. Ar trebui doar sa te asiguri ca telefonul e compatibil (ceea ce binenteles ca e in cazul asta). Inseamna ca problema e la call center. Nu ar trebui sa avem refuzuri de genul asta pe motiv ca telefonul nu e achzitionat de la Orange.
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
Va rog sa calificati voi acest mesaj.. Chiar ne iau de prosti?!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, e doar o recomandare. Nu pare sa conditioneze efectiv functionalitatea. Nu zice niciunde ca nu merge fara, sau ca merge doar pe device-uri comercializate de Orange. Doar ca nu a fost "testat" suficient. Cu toate ca sunt sigur ca a fost testat pe iPhone 13 vandut de Orange, care ruleaza acelasi soft (mai putin faptul ca e codat in Orange) ca si cele vandute de alti retail-eri. Deci, daca a mers in "testele" Orange, va merge cu siguranta si pe telefonul tau. Si totusi, de unde provine mesajul? Care e contextul?
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
contextul e ca de 7 zile ii rog pe chat sa activeze optiunea si nu vor. tot felul de motive. fiecare persoana raspunde altceva. alta motivatie primita acum (atasata).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ok, deci partea cu telefonul e BS. Asta am clarificat. Acuma, nu mi-e clara partea cu abonamentul in sine. Tu ai migrat abonamentul asta? Daca da, de unde? Din cate inteleg eu, acel 5G poate fi activat doar daca abonamentul e loializabil (nu mi-e foarte clar ce anume presupune asta), sau daca e abonament nou. Deci, tu cum ai ajuns la abonamentul asta? E abonament nou? Il ai deja de ceva timp? @Orange Assistant, poti confirma cumva informatia de mai sus? E o restrictie la abonamentele astea in ceea ce priveste 5G-ul? Pentru ca din mesajul tau nu reiese ca ar fi.
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
Am avut fun 12. A expirat si am reinnoit tot cu fun 12 de tip nou cu 5G. L-au activat si nu are 5G pentru ca... Din oferta nu reiese ca ar fi restrictii. Cred ca e prea mic pretul si nu le acopera costurile.. E bine de stiut si pentru urmatorul client care face trecerea. Sunt favorizati clientii noi inteleg.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Costurile lor nu sunt problema ta (sau a mea, sau a clientului in general). Ei au venit cu o oferta cu stelute de subsol, in loc sa le puna printre primele lucruri de stiut inainte sa treci la acel abonament. Si...n-are niciun sens. Ai trecut de la abonamentul de Fun 12 (nu stiu cat de fun a fost pana acum, dar nu pare sa se schimbe prea mult pe viitor) la Fun 12 cu 5G (in cazul tau, FARA 5G). Paaai...am o intrebare: cine ti-a facut trecerea, sau cand s-a facut trecerea, nu i-a dat nimanui prin cap ca nu vei avea 5G cu acel abonament "5G"? Cum e asta? Ti-au facut abonamentul cu 5G pe hartie, "multumim, mai cumparati de la noi", si acum cauta motive sa nu-ti dea 5G-ul si in realitate? Pai...e cu 5G sau nu? Pentru ca, atata timp cat nu specifica niciunde ca ar fi conditii speciale de "aderare", mi s-ar parea normal sa-ti activeze foarte frumos, si fara alte pretexte, 5G-ul pe cont.
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
In situatia asta sunt. Poate totusi vor face ce este normal. Dar.. Slabe sanse.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Asa zic si eu. Eu zic sa nu-ti pierzi speranta...inca. In general, chestiile astea se rezolva in favoarea clientului. Si SPER ca asa va fi si in cazul tau. Dar...sa vedem. :) In mod normal, da, ar trebui, atata timp cat nu au specificat niciunde ca exista conditii speciale pentru acest 5G, sa faca o exceptie si sa ti-l activeze totusi. Sa vedem ce se poate face.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Este o vorbă..... "pasărea mălai visează". În paradisul românesc cu oaze 5G nu mai mari de 2-3km diametru, cu posibilitate de renunțare în 14zile dacă există inconveniențe, cu multitudine de avertizări despre nesiguranța stabilității 5G-ului datorate suprafeței reduse de acoperire, dar și a unor tehnologii ÎNCĂ în teste.... are balta pește care incredibil de repede și fără efort mușcă momeala mirajului 5G lansată de Orange, aruncând fără rost (de parcă 4G este perimat) €€€€-ii care parcă nu vor să mai suporte anturajul abonatului. Că e povestea de actualizare a abonamentului, că e achiziția unui terminal compatibil 5G doar cu factură portocalie.... sunt gogoși care dovedesc nepregătirea totală a clientului român și ușurința de a vinde gogoși a furnizorului portocaliu. Restul e.... can-can.

Ady2022
Junior entuziast
asta e solutia lor. un abonament mai scump. evident ca nu voi alege aceasta varianta. probabil ca din punctul lor de vedere la 8,6 eur nu poti avea pretentii de 5g.. dar eu am facut oferta?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Vitezele alea... :))) Funny. Mda... din moment ce Fun 12 ar trebui sa aiba 5G, n-are niciun rost "upgrade-ul". Ca sa nu mai zic ca s-ar putea sa te trezesti si la ala cu aceeasi placa invechita: "va trebe telefon de la noi". Hai sa vedem pe abonamentul actual daca se poate face ceva. Asa cum ar fi si normal.
Client Orange

Salut, arsradu! Abonamentul de 12 euro cu acces la tehnologia 5G, din oferta curenta, este disponibil la activare de abonament nou sau loializarea unuia existent. Pentru ca un numar sa fie eligibil pentru loializare, numarul trebuie sa se afle in ultimele 6 luni din perioada contractuala. Asadar, daca la momentul modificarii, tu aveai mai mult de 6 luni din perioada contractuala, din pacate, oferta curenta nu a fost implementata.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
@Orange Assistant, mersi frumos. Daca nu te superi, as mai avea cateva intrebari, te rog. :) 1. Treaba asta cu loializarea se aplica si pentru contractele pe 1 an? Sau doar cele pe 2 ani? Adica se poate face trecerea pe alt abonament/alta oferta si dupa 6 luni sau doar dupa 18 luni? 2. Inteleg ca, pentru a-ti activa abonamentul Fun 12 cu 5G (oferta actuala), trebuie sa indeplinesti conditiile respective (loializare sau abonament nou). Cu toate astea, ceea ce mie imi da cu virgula, este: daca Ady nu intra la loializare (si nu are nici abonament nou), cum de i-a fost aprobata migrarea in primul rand? Daca nu era eligibil pentru acel abonament, de ce s-a facut modificarea? Si daca era eligibil, de ce nu are 5G? Toata ideea abonamentului astuia Fun 12 5G (sau a altor abonamente cu 5G) e sa ai acces la 5G. Daca activarea lui e conditionata de fidelizare/loializare sau activarea unui abonament nou, de ce s-a facut activarea lui in primul rand? Pentru ca, din cate inteleg eu, el acum are abonament cu Fun 12 5G...fara 5G. Si asta nu e fun. :))
Client Orange

Mihai_G_
Începător
Salutare! Am avut mari probleme pana am activat reteaua 5G, dupa ce am optat pentru abonamentul Fun 12, 5G, online. Mare atentie!!! Verificati daca in contractul primit pe email scrie clar "la viteze 5G/4G+/3G+. Daca apare la art. 1 doar la viteze 4G+/3G+ e logic sa nu aveti 5G, indiferent daca aveti telefon compatibil si sunteți in aria de acoperire 5G, iar in oferta, pe portalul lor, scria abonament 5G. Aveti 30 de zile la dispoziție din momentul in care ati primit contractul. Eu am trimis email, am vb la telefon, pe chat, nicio șansă. Erau numai contradicții din partea operatorilor. Am mers personal la un Orange Shop si am rezolvat problema. Mare atenție la achiziționarea abonamentelor exclusiv online. Verificati contractul daca apare inclus 5G. Altfel va treziți ca trec cele 30 de zile si atunci se va lua in considerare contractul asumat de dvs.