Pai, nu stiu. Eu sunt mai direct de felul meu. Asa ca m-as duce si as cere foarte frumos sa-mi activeze optiunea pe cont. Atat. Si sa ma lase pe mine sa-mi fac griji pentru compatibilitatea cu telefonul folosit. Abonamentul il platesc oricum, nu? Nu e ca si cand poti sa te duci sa le ceri sa-ti rezilieze abonamentul pe motiv ca nu vrei sa cumperi SI telefonul de la ei, nu? De cand e asta clauza contractuala la un abonament 5G? De cand e clientul obligat sa cumpere un telefon 5G DE LA Orange?!
E una sa spui ca nu "garantezi" functionalitatea serviciilor pe terminale care nu sunt achizitionate de la Orange (nu garanteaza nici pe cele cumparate de la Orange, dar asta e partea a doua), si alta e sa CONDITIONEZI pur si simplu activarea unor servicii pentru care platesti, pe motiv ca nu e telefonul cumparat de la Orange! Fara suparare, dar asta deja da un pic spre manipulare si fr*iereala pe fata. Chiar asa am ajuns? Ne lasam dusi de nas?
Stii ce mi se pare fascinant? Ca iti refuza activarea serviciilor pe motiv ca telefonul nu e cumparat de la Orange, dar nu iti mentioneaza nimic de faptul ca s-ar putea sa nu ai acoperire 5G! Caz in care, e irelevant ce telefon folosesti, si daca e sau nu cumparat de la Orange. N-o sa vina nimeni cu antena dupa tine sa ai semnal 5G.
Deci...nu conteaza ca n-ai acoperire, conteaza doar sa cumperi telefoane de la ei, si sa activezi abonamente "5G", in conditiile in care optiunea 5G s-ar putea activa foarte frumos pe orice abonament (probabil si pe prepaid). Pai sa nu te apuce nervii?
Deci, nu mai e de ajuns ca trebuie sa ai abonament 5G, si sa fii in aria de acoperire 5G (ceea ce momentan e foarte redusa). Mai nou, trebuie sa si cumperi telefon de la Orange.
De cand e problema Orange-ului pe ce telefon vreau sa folosesc serviciile? Si de cand e conditie pentru activarea serviciilor astora ca telefonul sa fie cumparat de la Orange?! Cu atat mai mult cu cat n-are nicio relevanta locul de unde l-ai cumparat, ci doar daca suporta sau nu frecventele pe care emite Orange. Atat si nimic mai mult.
Mai demult, am avut niste probleme cu serviciile VoLTE si VoWIFI, pe un Motorola mai vechi. Si am tot facut du-te vino intre Orange si Motorola cateva luni bune, pentru ca Orange imi spunea ca problema e la producator, Motorola ca problema e la Orange. Si tot asa.
Pana la urma, problema era intr-adevar la Motorola, pentru ca, pe langa faptul ca operatorul trebuie sa suporte serviciile respective, trebuie ca si telefonul sa stie de ele. Si am rezolvat-o cu ajutorul unei postari de pe forumul Softpedia.
Cu toate astea, niciodata n-am avut parte de un refuz (si nu, telefonul nu era cumparat de la Orange), la activarea acelor servicii. Mi-au spus doar ca pe partea lor, ar trebui sa fie totul ok, si ca daca nu merge, trebuie contactat producatorul. Si au avut dreptate. Problema a fost la ei.
Apropos, pe ce telefon vrei sa folosesti serviciile astea?
Client Orange