anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonamentul Fun 12 are 5G sau nu?

Ady2022
Junior entuziast
Salut, referitor la noile abonamente cu 5G as dori sa stiu daca exista si alte conditii suplimentare pentru a le putea activa? Am incercat sa activez si mi s-a spus ca nu indeplinesc toate conditiile, una dintre ele fiind ca nu am cumparat telefon online de la orange. A mai patit cineva asta? Multumesc frumos!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Ady2022! Prin abonamentul FUN12 poti beneficia de tehnologia 5G. Trebuie doar sa te asiguri ca ai un model de telefon compatibil cu aceasta tehnologie. Uite aici gasesti mai multe informatii - https://www.orange.ro/help/articole/ce-este-5g-si-ce-va-aduce-nou

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

arsradu
#StarMember
Salut Ady, Dupa cum iti ziceam si in celalalt thread, n-are legatura una cu alta. Adica, are legatura telefonul cu benzile de 5G, evident. Dar nu e obligatoriu sa cumperi sau sa fi cumparat telefonul de la Orange, ca sa-ti mearga serviciile astea. Daca nu cumva telefonul e un Pixel (caz in care, trebuie vorbit cu Google, pentru ca Pixel-ul nu e vandut oficial in Romania), sau e cumparat din alta regiune, celelalte telefoane ar trebui sa fie ok. Cu toate astea, sunt un pic confuz, pentru ca ai postat in sectiunea Orange Romania Communications (fostul Telekom fix). Banuiesc ca nu vorbim de un abonament Telekom, nu? Daca e Fun 12, nu prea are cum sa fie Telekom. Dar sectiunea pare gresita, in cazul asta. 🙂
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
Multumesc mult. Vorbim despre Orange. Nu sunt familiarizat cu forumul inca. Si atunci de ce nu mi se activeaza optiunea si pretexteaza ca trebuie sa achizitionez telefon de la Orange. Am fost sunat si mi s-a spus ca nu indeplinesc conditiile. Abonamentul este Fun 12 care ar trebui sa aiba 5G conform site Orange. Voi cum ati rezolva situatia asta? Multumesc!

arsradu
#StarMember
Pai, nu stiu. Eu sunt mai direct de felul meu. Asa ca m-as duce si as cere foarte frumos sa-mi activeze optiunea pe cont. Atat. Si sa ma lase pe mine sa-mi fac griji pentru compatibilitatea cu telefonul folosit. Abonamentul il platesc oricum, nu? Nu e ca si cand poti sa te duci sa le ceri sa-ti rezilieze abonamentul pe motiv ca nu vrei sa cumperi SI telefonul de la ei, nu? De cand e asta clauza contractuala la un abonament 5G? De cand e clientul obligat sa cumpere un telefon 5G DE LA Orange?! E una sa spui ca nu "garantezi" functionalitatea serviciilor pe terminale care nu sunt achizitionate de la Orange (nu garanteaza nici pe cele cumparate de la Orange, dar asta e partea a doua), si alta e sa CONDITIONEZI pur si simplu activarea unor servicii pentru care platesti, pe motiv ca nu e telefonul cumparat de la Orange! Fara suparare, dar asta deja da un pic spre manipulare si fr*iereala pe fata. Chiar asa am ajuns? Ne lasam dusi de nas? Stii ce mi se pare fascinant? Ca iti refuza activarea serviciilor pe motiv ca telefonul nu e cumparat de la Orange, dar nu iti mentioneaza nimic de faptul ca s-ar putea sa nu ai acoperire 5G! Caz in care, e irelevant ce telefon folosesti, si daca e sau nu cumparat de la Orange. N-o sa vina nimeni cu antena dupa tine sa ai semnal 5G. Deci...nu conteaza ca n-ai acoperire, conteaza doar sa cumperi telefoane de la ei, si sa activezi abonamente "5G", in conditiile in care optiunea 5G s-ar putea activa foarte frumos pe orice abonament (probabil si pe prepaid). Pai sa nu te apuce nervii? Deci, nu mai e de ajuns ca trebuie sa ai abonament 5G, si sa fii in aria de acoperire 5G (ceea ce momentan e foarte redusa). Mai nou, trebuie sa si cumperi telefon de la Orange. De cand e problema Orange-ului pe ce telefon vreau sa folosesc serviciile? Si de cand e conditie pentru activarea serviciilor astora ca telefonul sa fie cumparat de la Orange?! Cu atat mai mult cu cat n-are nicio relevanta locul de unde l-ai cumparat, ci doar daca suporta sau nu frecventele pe care emite Orange. Atat si nimic mai mult. Mai demult, am avut niste probleme cu serviciile VoLTE si VoWIFI, pe un Motorola mai vechi. Si am tot facut du-te vino intre Orange si Motorola cateva luni bune, pentru ca Orange imi spunea ca problema e la producator, Motorola ca problema e la Orange. Si tot asa. Pana la urma, problema era intr-adevar la Motorola, pentru ca, pe langa faptul ca operatorul trebuie sa suporte serviciile respective, trebuie ca si telefonul sa stie de ele. Si am rezolvat-o cu ajutorul unei postari de pe forumul Softpedia. Cu toate astea, niciodata n-am avut parte de un refuz (si nu, telefonul nu era cumparat de la Orange), la activarea acelor servicii. Mi-au spus doar ca pe partea lor, ar trebui sa fie totul ok, si ca daca nu merge, trebuie contactat producatorul. Si au avut dreptate. Problema a fost la ei. Apropos, pe ce telefon vrei sa folosesti serviciile astea?
Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă abonamentul are acces la 5g, trebuie sa mai îndeplinești și alte condiții cum ar fi: - să ai telefon compatibil cu tehnologia respectivă; - să ai acoperire 5g; - să ai profil 5g activat de către cei de la Orange. Baftă!

Ady2022
Junior entuziast
Telefonul in cauza este in Iphone13. Momentan nu mi se raspunde pe contact din aplicatie. Sunt foarte incarcati raspuns in 72 de ore etc..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Telefonul suportă, dar trebuie să ai activ profilul 5g, abonamentul să îți dea acces la 5g și bineînțeles, acoperire 5g.

Ady2022
Junior entuziast
Multumesc. Asa ar trebui sa se intample in mod normal fara atatea insistente. La concurenta totul a mers fara probleme..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Să sperăm că va fi bine și aici! Cu mare plăcere!

arsradu
#StarMember
La iPhone-uri, poti sa stai fara grija. Cred ca sunt cele mai bine suportate device-uri ever, cand vine vorba de serviciile aste (VoLTE, VoWIFI, 5G etc). Si cele mai stabile. Nu prea am auzit vreodata sa ramai fara VoLTE in urma unui update. Pe cand la Samsung s-a mai intamplat. Daca vrei sa fii sigur ca ai acces la toate serviciile astea, ia-ti un iPhone si stai linistit. Deci da, singura problema este activarea 5G-ului pe cont. Si, intr-adevar, cum bine ai zis, n-ar trebui sa fie nevoie de insistente. Plus ca, in special in cazul iPhone-urilor, soft-ul este cel nativ, de la Apple! :)) Adica, daca mai aveai nevoie de vreo dovada ca asta nu e altceva decat BS de marketing, asta e dovada. iPhone-urile cumparate de la Orange vin codate in retea, dar nu si brand-uite! La Androide e fix invers. Sunt brand-uite dar nu si codate. Deci, nu exista absolut NICIUN motiv pentru care sa faca vreo diferenta daca cumperi telefonul de la Orange sau nu!
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
Salut, si totusi inca nu vor sa activeze 5G-ul. Exista vreo pagina unde poti face o reclamatie? Un numar de telefon? Multumesc!

arsradu
#StarMember
Ai mai incercat si ai primit acelasi raspuns? E vreo clauza in contractul de furnizare SERVICII care sa mentioneze faptul ca dispozitivul pe care folosesti acele servicii TREBUIE sa fie achizitionat de la Orange? Verifica asta, ca e important. Daca nu, chestia asta se numeste abuz si poti sa faci linistit reclamatie la ANPC. Speram sa nu se ajunga pana acolo, dar aparent foamea de bani a Orange-ului intrece orice limita a bunului simt.
Client Orange

Ady2022
Junior entuziast
Am mai incercat si nu mai primesc raspuns. Folosesc doar chat-ul. Voi incerca sa sun dar pana vorbesti cu cineva.. Parca fac totul special sa nu-ti poti rezolva problema.

arsradu
#StarMember
Ok, in cazul asta trebuie sa avem un raspuns intai. Nu putem merge pe presupuneri. Oricum, pana una alta, poti verifica contractul de furnizare servicii. Personal, ma indoiesc ca e vreo clauza acolo care sa te forteze sa cumperi si telefonul de la ei, dar...e bine sa verifici inainte.
Client Orange

Salut, Ady2022! Prin abonamentul FUN12 poti beneficia de tehnologia 5G. Trebuie doar sa te asiguri ca ai un model de telefon compatibil cu aceasta tehnologie. Uite aici gasesti mai multe informatii - https://www.orange.ro/help/articole/ce-este-5g-si-ce-va-aduce-nou