la 02-08-2023 07:09 PM - editat ultima oară la 03-08-2023 08:13 AM de DanielaH
La 1 an si noua luni de la incheierea contractului am sunat la un tehnic sa-l intreb de ce cele doua abonamente de 15 euro nu cupleaza nici unul pe 5 G fiind o solicitare a mea si garantata de persoana care a incheiat contractul. Am fost informat de o fatuca ca nu au fost cuplate din centrala lor. Am 9 numere in abonament platind o medie de 700 lei lunar. Am fost recompensat cu scuze. Ce sa fac acestor cetateni?
la 02-08-2023 07:20 PM
Salut Makanaky,
Bine ai venit in Comunitate!
Momentan, in implementarea actuala, 5G-ul se activeaza manual pe cont, la cererea abonatului. De ce nu pun chestia asta undeva la vedere, intr-un mesaj, sau in contract...nu stiu. Dar trebuie activat manual pe cont, chiar daca abonamentul are 5G, chiar daca telefonul stie 5G, chiar daca te afli in aria de acoperire 5G. Trebuie activat pe cont.
Deci, sugestia mea ar fi, daca ai nevoie de 5G pe toate numerele (si daca toate telefoanele pot beneficia de el), sa faci o cerere de activare a acelei facilitati pe fiecare numar in parte.
03-08-2023 05:26 AM - editat 03-08-2023 05:26 AM
Salutare!
Pentru 5g, trebuie să fie activarea făcută de la ei, dar mai trebuie și alte chestii cumulative:
- să ai telefon compatibil;
- să fii în aria de acoperire a rețelei 5g;
- să ai abonament cu acces la 5g.
Dacă ai toate acestea, luna asta oricum trebuia să funcționeze, pentru că au acces toți utilizatorii serviciilor Orange la 5g, indiferent de mărimea abonamentului, dar și cei cu yoxo sau prepay.
https://mihaijeliu.ro/ce-este-o-retea-5g-si-cum-poti-beneficia-gratuit-de-la-orange/
Baftă!
la 03-08-2023 08:41 AM
Salutare!
Cere conversatia pe mail (sau in format scris cu stampila) si apoi fa reclamatie scrisa in care ceri o reducere proportionala.
Am avut o problema cu plata unei rate la telefon, in sensul ca, la mine, factura se emitea pe 02 ale lunii si eu am platit in seara zilei de doi, cand aparea doar suma facturii, nu si a ratei. Pe parcursul lunii imi aparea sold 0, dar eram cu rosu (adica aveam minus la rata, dar avans la servicii, ambele in sume identice). Am reclamat acest lucru cand s-a emis factura noua (care avea penalizari) si am fost compensat, luna urmatoare, cu 1E reducere, penalizarea fiind de 0.4-0.5E (intarziere de plata la rata). Totul a durat 5 minute pe Djingo.
la 04-08-2023 10:34 AM
@Makanaky, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?