la 02-08-2023 07:09 PM - editat ultima oară la 03-08-2023 08:13 AM de DanielaH
La 1 an si noua luni de la incheierea contractului am sunat la un tehnic sa-l intreb de ce cele doua abonamente de 15 euro nu cupleaza nici unul pe 5 G fiind o solicitare a mea si garantata de persoana care a incheiat contractul. Am fost informat de o fatuca ca nu au fost cuplate din centrala lor. Am 9 numere in abonament platind o medie de 700 lei lunar. Am fost recompensat cu scuze. Ce sa fac acestor cetateni?
la 02-08-2023 07:20 PM
Salut Makanaky,
Bine ai venit in Comunitate!
Momentan, in implementarea actuala, 5G-ul se activeaza manual pe cont, la cererea abonatului. De ce nu pun chestia asta undeva la vedere, intr-un mesaj, sau in contract...nu stiu. Dar trebuie activat manual pe cont, chiar daca abonamentul are 5G, chiar daca telefonul stie 5G, chiar daca te afli in aria de acoperire 5G. Trebuie activat pe cont.
Deci, sugestia mea ar fi, daca ai nevoie de 5G pe toate numerele (si daca toate telefoanele pot beneficia de el), sa faci o cerere de activare a acelei facilitati pe fiecare numar in parte.
la 23-12-2023 02:03 PM
Am mai discutat pe forumul ăsta meseriaș..despre semnalul 5G si activarea lui. La Serviciul Clienții, operatorul cu care am vorbit mi-a zis ca "NICI VORBĂ " de vreo activare profil.. Probleme asemănătoare, răspunsuri diferite... Trageți voi concluzia...
la 23-12-2023 02:12 PM
Cu toate astea, am avut chiar de curand un alt client care nu a avut 5G pana nu i-a fost activat de catre cei de le Relatii Clienti pe cont. Ai aici postarea respectiva.
Acelasi departament de Relatii Clienti care tie ti-a zis foarte clar ca "nici vorba"...
Probabil ca, in majoritatea cazurilor, nu (mai) e nevoie de activare manuala. Stiu sigur ca in urma cu vreun an de zile, erau mult mai multi cei care aveau nevoie de activare manuala a serviciului pe cont. De curand trebuie sa recunosc ca nu am mai vazut atat de multi (cu toate astea, exemplul de mai sus este si el destul de recent). Ideea e ca nu ai acces la functia asta direct din My Orange (ar fi foarte simplu daca ar fi). Asa ca, in caz ca nu-ti merge 5G-ul, merita macar intrebat la Relatii Clienti daca este totul ok pe cont si daca nu cumva trebuie activat de pe partea lor.
Dar, dupa cum bine ai zis, concluziile le poti trage si singur. 🙂
la 26-12-2023 01:27 PM - editat ultima oară la 28-12-2023 08:55 AM de DanielaH
Salutari,
Abonamentele noi de voce vin ‘by default’ cu 5G activ, respectiv 5G+. Nu ar trebui sa existe probleme.
la 28-12-2023 08:55 AM
Ma gandeam eu ca asta e. Deci, cele noi ar trebui sa fie ok. Dar activare retroactiva nu s-a facut. Deci, cele "vechi", sau ma rog, inainte de o anumite data, trebuie activate in continuare manual.
Bun, am inteles. Mersi frumos!
la 28-12-2023 09:15 AM
Nu neaparat eu am avut 2 cartele care nu au avut activat 5g.
Am sunat si mi sa spus ca dintr-o eroare nu sa activat 5G-ul (exista si posibilitatea ca un client sa nu beneficieze de 5G )
28-12-2023 09:17 AM - editat 28-12-2023 09:18 AM
Da, ma rog, probabil ca exista si cazuri speciale in care dintr-o eroare (tehnica, sau umana), nu s-a activat implicit, asa cum ar fi trebuit. Dar inteleg ca in mod normal (si ideal), la un abonament nou cu 5G, ar trebui sa fie deja activat.
Presupun ca o sa vedem daca mai apar clienti cu abonamente noi si fara 5G. 😄 Dar sa speram ca nu. 🙂
03-08-2023 05:26 AM - editat 03-08-2023 05:26 AM
Salutare!
Pentru 5g, trebuie să fie activarea făcută de la ei, dar mai trebuie și alte chestii cumulative:
- să ai telefon compatibil;
- să fii în aria de acoperire a rețelei 5g;
- să ai abonament cu acces la 5g.
Dacă ai toate acestea, luna asta oricum trebuia să funcționeze, pentru că au acces toți utilizatorii serviciilor Orange la 5g, indiferent de mărimea abonamentului, dar și cei cu yoxo sau prepay.
https://mihaijeliu.ro/ce-este-o-retea-5g-si-cum-poti-beneficia-gratuit-de-la-orange/
Baftă!
la 03-08-2023 08:41 AM
Salutare!
Cere conversatia pe mail (sau in format scris cu stampila) si apoi fa reclamatie scrisa in care ceri o reducere proportionala.
Am avut o problema cu plata unei rate la telefon, in sensul ca, la mine, factura se emitea pe 02 ale lunii si eu am platit in seara zilei de doi, cand aparea doar suma facturii, nu si a ratei. Pe parcursul lunii imi aparea sold 0, dar eram cu rosu (adica aveam minus la rata, dar avans la servicii, ambele in sume identice). Am reclamat acest lucru cand s-a emis factura noua (care avea penalizari) si am fost compensat, luna urmatoare, cu 1E reducere, penalizarea fiind de 0.4-0.5E (intarziere de plata la rata). Totul a durat 5 minute pe Djingo.
la 04-08-2023 10:34 AM
@Makanaky, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 23-12-2023 06:00 PM
La fel am patit si eu a trebuit sa sun la relatii cu clientii cand am observat ca pe cartela prepay aveam 5G iar pe abonament nu.
Lipsa de interes fata de clienti.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor